Jump to content

She


BoerBanaan

Recommended Posts

Ik vind het geheel van je sig niet echt heel mooi, de effecten zitten te veel over je focal heen waardoor deze moeilijk uit je sig is op te pikken. Ik vind het geheel ook iets te plat, maar dat ligt denk ik een beetje aan de stock. Je hebt wel je focal goed gesharpened, dit vind ik mooi om te zien t.o.v. je Muse sig. Het hartje links past er op dit moment goed bij, maar lichter moet je hem ook niet maken, want dat zal gaan storen. Om de aandacht meer naar je focal te brengen moet je de zijkanten even een beetje blurren met de blur tool, dat zal denk ik al een hele hoop schelen. Je gebruikte technieken vind ik tevens wel best goed!

Link to comment
Delen op andere websites

Je diepte en kleuren zijn nu véél beter! Ik vind het wel nog steeds jammer dat de effecten over het hoofd van je focal zitten. Maar dat zal vast alleen maar op te lossen zijn als je veel layers verwijderd, dat willen we niet hebben natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...