Jump to content

gta iv problemen met opstarten


gtagost

Recommended Posts

Ik heb een probleem met gta iv.

Ik speel al een tijdje gta op windows 7 en nu zegt men pc dat ik windows xp server pack 3 nodig heb

Maar is dat mogelijk om dat te doen of klopt er iets niet met men pc?

Ik zou graag weten wat ik kan doen.

dank bij voorbaat

Link to comment
Delen op andere websites

Bump en berichten in het andere topic verwijderd. Het is nergens goed voor om op verschillende vragen dezelfde vraag te stellen, en al zeker niet om tien minuten daarna je topic te bumpen. Gelieve dit dan ook niet meer te doen.

Heb je de nieuwste patch al gedownload en geïnstalleerd? Dit kan eventueel wel eens helpen. Heb je daarnaast al de nieuwste updates van Windows 7 geïnstalleerd, je kan misschien eens een Windows Update doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Bump en berichten in het andere topic verwijderd. Het is nergens goed voor om op verschillende vragen dezelfde vraag te stellen, en al zeker niet om tien minuten daarna je topic te bumpen. Gelieve dit dan ook niet meer te doen.

Heb je de nieuwste patch al gedownload en geïnstalleerd? Dit kan eventueel wel eens helpen. Heb je daarnaast al de nieuwste updates van Windows 7 geïnstalleerd, je kan misschien eens een Windows Update doen?

Ik heb geen windows updates meer ik heb pas de laatste gedaan.

En welke patch moet ik dan nemen?

Link to comment
Delen op andere websites

Rechtermuisknop op het betreffende bestand > Eigenschappen > Compatibiliteit-tabblad > Windows XP Service Pack 3

Maar ik heb windows 7 dus mag dat wel?

En van die patch wat moet ik daar van downloaden want ik heb voorlopig alleen de update gedownload

of moet ik alles doen?

en ik moet van die map media bij elk klein mapje aanduiden omdat te doen en zo 1500 keer is er een manier

omdat dat allemaal in 1 keer te doen?

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken i.p.v. twee berichten na elkaar te plaatsen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Die compatibilteit mag je gewoon instellen op Windows XP SP3, deze functie zou niet bestaan mocht het niet mogen he. ;)

De patch moet je gewoon downloaden, uitpakken en het bestandje UpdateTitle.exe openen. Daarna volg je de stappen en de patch wordt geïnstalleerd. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Die compatibilteit mag je gewoon instellen op Windows XP SP3, deze functie zou niet bestaan mocht het niet mogen he. ;)

De patch moet je gewoon downloaden, uitpakken en het bestandje UpdateTitle.exe openen. Daarna volg je de stappen en de patch wordt geïnstalleerd. ;)

De patch heb ik gedaan maar ik heb nog steeds het zelfde probleem

Ik kan het spel nog steeds niet spelen

Maar van dat instellen van windows xp sp3 waar moet ik dat vinden?

En gaat mijn pc wel bestanden aankunnen windows xp terwijl men pc windows 7 is?

sorry voor het vorig bericht maar toen was het nog niet gelukt

maar nu wel bedankt voor de hulp ik kan mijn spel terug spelen.

veel dank

Bewerkt: door gtagost
Link to comment
Delen op andere websites

sorry voor het vorig bericht maar toen was het nog niet gelukt

maar nu wel bedankt voor de hulp ik kan mijn spel terug spelen.

veel dank

Super! Maar kan je ons ook zeggen hoe je het opgelost hebt? Was de compatibiliteit veranderen de oplossing?

Link to comment
Delen op andere websites

sorry voor het vorig bericht maar toen was het nog niet gelukt

maar nu wel bedankt voor de hulp ik kan mijn spel terug spelen.

veel dank

Super! Maar kan je ons ook zeggen hoe je het opgelost hebt? Was de compatibiliteit veranderen de oplossing?

Ja dat was de oplossing de patch heeft denk ik niet zo veel geholpen het werkte pas toen ik de compatibiliteit heb verandert.

Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...