/Tr0janh0rse,, Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Ik heb SA op de pc maar ik heb nu een probleem. Ik wou net weer verder gaan met me save game, maar toen die geladen was rende CJ en ik kan maar geen manier vinden op hem op te laten houden :huh: Ik heb al verschillende keren opnieuw geload en me PC gerestard maar hij blijft maar renne.. Weet iemand mschien wat ik daar tegen kan doen..? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Past hier niet. Post dit in het SA forum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Ik heb SA op de pc maar ik heb nu een probleem.Ik wou net weer verder gaan met me save game, maar toen die geladen was rende CJ en ik kan maar geen manier vinden op hem op te laten houden :huh: Ik heb al verschillende keren opnieuw geload en me PC gerestard maar hij blijft maar renne.. Weet iemand mschien wat ik daar tegen kan doen..? Misschien ff opnieuw Installeren, bij zulke fouten is dat gewoon het enigste wat je kan doen, en het probleem is daarna ook misschien over. Dan moet je een andere savegame erin plaatsen misschien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
/Tr0janh0rse,, Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Ik zal proberen om een savegame te downloaden en kijken of ie het doet. bdankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 kan ook zijn dat het knopje van renne vast zit ofzo, dat heb ik ook wel eens, gwoon ff paar keer opt knopje ramme en toen deed ie het weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master___M Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 ik had dat ook gewoon goed op het knopje ramme en klaar is kees hij rent niet meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
/Tr0janh0rse,, Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Bedankt voor de tips hij doet het gelukkig gewoon weer . (Het ramme op het knoppie werkt indd ) Laterzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.