Jump to content

Niemand in multiplayer in EFLC?


patrikje

Recommended Posts

Ik speel The Ballad of Gay Tony zonder problemen op de PC. Maar er is helemaal niemand in de ranked matches in de multiplayer. Ik ben toch niet de enigste persoon op deze hele wereld die in ranked match zit? Ik kan de de non ranked match wel enige servers vinden maar dat zijn er dan ook maar enkele en bijna altijd free mode. Ik gebruik ook geen mods of dergelijke. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Bewerkt: door patrikje
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij ligt het aan je internetverbinding. GTA IV & GTA EFLC ondersteunen niet perfect alles. Soms moet je instellingen wijzigen. Kijk eens rond bij GTA IV general/technische problemen of misschien hier voor een bestaand topic dat het uitlegt. Zelf heb ik er niet echt ervaring mee.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Dit heb ik ook bij de uitbreiding. Geen matches of spelers.

Maar als ik IV zelf aanzet, zijn er altijd matches te vinden. En zelf een maken lukt ook goed.

Vaak binnen 5 minuten spelers die gekomen zijn.

Ik denk dat de meeste toch GTA IV gebruiken om multiplayer te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit heb ik ook bij de uitbreiding. Geen matches of spelers.

Maar als ik IV zelf aanzet, zijn er altijd matches te vinden. En zelf een maken lukt ook goed.

Vaak binnen 5 minuten spelers die gekomen zijn.

Ik denk dat de meeste toch GTA IV gebruiken om multiplayer te spelen.

Ja dit heb ik ook vaak dat ik een nieuwe pot start op de Xdoos en je zelf de host bent dus je er niet zomaar uitgekickt kan worden wegens slechte verbinding. In mn vorige huis werd ik er geheid uit gekickt vanwege mn verbinding maar nu niet meer ondanks dezelfde modem(KPN).

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij spreek ik niet over een slechte verbinding van internetlijn.

Daar ligt het probleem niet. Als dat het geval zou zijn, zou ik ook GTA IV-multiplayer niet kunnen spelen.

Bij mij is het vaak erg druk bezocht bij IV. Op sommige tijdstippen is het niet druk, maar zijn er altijd wel wat spelers.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...