stefanlolig Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 hallo me radio in gta sa doet het niet meer ik heb het zelf reinstaleert maar hij doet het nog niet en licht ook niet aan me com kan iemand me helpen?? Reageren
stefanlolig Geplaatst: 22 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 (bewerkt) ik heb nu nog een probllem hij geeft een error loading plugin cleo .asi update: error opgelost Bewerkt: 22 februari 2011 door stefanlolig Reageren
Megadreams Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 De setting van het geluid van de radio zal op 0 staan. Druk op ESC en ga dan naar options. Daar zou je het moeten zien staan. Verschuif het balkje met je muis zodat je weer de radio te horen krijgt. (Het is mogelijk dat je op sound options ofzo nog moet klikken) Reageren
stefanlolig Geplaatst: 24 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2011 werkt nog neit hij geeft aleen dat die radio zoekt gekraak en dan doet die niks meer me user track player doet het ook niet ik heb wel muziek in staan Reageren
stefanlolig Geplaatst: 24 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2011 ik heb ff naar me cd geken en er zit een dikke kras op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.