Jump to content

Opnemen met fraps


qbdown

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik probeer bijv. van het spel Mirror's Edge een filmpje te maken voor op youtube. Hiervoor gebruik ik fraps, maar zodra ik ga opnemen gaat de FPS behoorlijk achteruit.

Normaal gezien kan ik het spel super-vloeiend spelen op maximale settings.

Weet iemand hoe ik ook het ook zo vloeiend op kan nemen? Zonder dat ik er veel van merk in-game?

Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan in Fraps het aantal FPS per seconden dat hij opneemt verlagen. Dit zou je kunnen veranderen naar 25, als het niet al lager is. Ook kan je de settings van Mirrors Edge wat omlaag doen, zodat je meer FPS vrijmaakt die Fraps kan gebruiken voor het opnemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan in Fraps het aantal FPS per seconden dat hij opneemt verlagen. Dit zou je kunnen veranderen naar 25, als het niet al lager is. Ook kan je de settings van Mirrors Edge wat omlaag doen, zodat je meer FPS vrijmaakt die Fraps kan gebruiken voor het opnemen.

Hmm het blijft bagger, het spel draait echt super zonder fraps :/ Heb je een andere oplossing misschien?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan in Fraps het aantal FPS per seconden dat hij opneemt verlagen. Dit zou je kunnen veranderen naar 25, als het niet al lager is. Ook kan je de settings van Mirrors Edge wat omlaag doen, zodat je meer FPS vrijmaakt die Fraps kan gebruiken voor het opnemen.

Hmm het blijft bagger, het spel draait echt super zonder fraps :/ Heb je een andere oplossing misschien?

Hoeveel FPS heb je normaal in Mirrors edge? En met hoeveel FPS neemt ie op?

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel FPS heb je normaal in Mirrors edge? En met hoeveel FPS neemt ie op?

55-60 fps normaal, hij neemt ongv met 30-35 op

Zet je settings van Mirrors edge wat lager, zodat je ongeveer 80FPS krijgt. Stel dan in FRAPS in dat ie met 25FPS opneemt. Dan zou je ongeveer 50Fps moeten krijgen in je game.

Link to comment
Delen op andere websites

Noot: Als je met Fraps begint met opnemen, wordt je framerate automatisch verlaagd naar 25 of 30. Dit is zodat het opnemen synchroon gaat. Hier kun je niets aan doen. Je kunt wel 60FPS opnemen, maar dan krijg je gigantische bestanden en gaan online dingen zoals YouTube moeilijk doen.

Welke resolutie gebruik je trouwens?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...