Jump to content

Abstract


R-fl3x

Recommended Posts

@Supergtagamer

Bedankt voor het raten! En het hoorde volgens mij wel een beetje druk te zijn.. :)

@Flitskikker

Bedankt om te raten! De tekst vind ik er zelf ook niet echt bij passen. Meestal heb ik gewoon de achtergrond, en doe ik bijna geen moeite meer voor de tekst. Heb er een V2 zonder bijgevoegd. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi en erg kleurrijk, kan je er een tut over maken (of gewoon vinden)

Mooie abstracte vormen erin, mooie border maar de tekst is inderdaad niet bepaald in die stijl, probeer daar maar wat mee te oefenen, doe er bijvoorbeeld een outer glow omheen, of een drop shadow.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is zeer mooi maar zoals supergtagamer al zei is hij wel wat druk. Het gebruik van de kleuren is wel leuk gedaan en ook de manier waarop ze gebruikt zijn. Zoals Flitskikker al zei past de tekst er niet niet echt bij. Om die erbij te doen passen zou ik hem ook in kleurtjes zetten maar ik weet niet of dit een goed idee is. 8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Mwoah, ik vind het maar niks eigenlijk. Een echte abstract sig zou een focal moeten hebben dat ook echt abstract is, in dit design heb je alleen bij de tekst versie een focal. De versie zonder tekst is te chaotisch en de scanlines vind ik er ook niet echt bij passen. Ik zou de scanlines weghalen en de hoeken een beetje licht blurren met de blur tool, vervolgens sharpen je het midden van je sig, dat zou al een gevoel van overzicht moeten geven. Succes met je design!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nog maar een verre beginner in Photoshop, dus hierbij; wat is een focal? :clown:

Een focal is het opvallendste gedeelte van de sig, waar meteen je oog op valt. De rest ondersteunt dat. Kijk maar eens naar sigs van de betere photoshoppers op dit forum, bij alle sigs hebben een focal. Bij de jouwe mist dat, daardoor wordt het chaotisch. Verder vind ik de kleuren niet zo bij elkaar passen. Ik zou het op drie/vier kleuren houden, die goed bij elkaar passen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie signature, alleen vind ik, zoals eerder gezegd, de tekst niet bij het geheel passen. Waar de signature mooie vloeiende lijnen heeft, wordt de tekst er random ingemieterd heb ik zo het idee. Persoonlijk zou ik als makkelijk alternatief de tekst rechtsonder in de signature verwerken, maar dat is dan makkelijk, je kan altijd proberen om de tekst er op een andere manier in te maken.

(trouwens, de maximale toegestande grootte (100 KB right?) wordt overschreden in je signature :$)

Link to comment
Delen op andere websites

Ow, hoe kun je dat verlagen? :$

Met Photoshop kies je bij Opslaan als.. voor Jpeg, als je op opslaan drukt krijg je een nieuw scherm waar je de kwaliteit kan instellen. Aan de rechterkant zie je dan de grootte die daarbij hoort. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...