Jump to content

emergency light mod

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hoi ik heb een vraag als ik cleo instaleer doet gta sa het niet meer dus dat betekent dat ik ook geen emergency light mod kan gebruiken ik heb op google gezocht en ik vond een oplossing die bij iedereen werkt (want ik las veel bedankjes) maar bij mij werkte de het niet hij bleef vast slaan (ik krijg niet eens het menu the zien waar je kan kiezen startgame exitgame) dus ik heb een vraag kan iemand me een download sturen die wel werkt met de emergency licht mod er in (dus als ik download dat het een ZIP besatnd is die ik gewoon er in kan zetten als hij is uitgepakt) of kan iemand me een download sturen die ik kan instaleren net zo als de n00bmode (dus als ik op TAB druk dat hij dan alle mogelijk heden laat zien die ik kan gebruiken) als iemand dat voor me kan doen ben ik heel blij en alvast bedankt (en ook alvast voor degene die mij kan helpen en dan ook 20CJ voor you )

Grt.wesley

Bewerkt: door wesleygtasa
Geplaatst:

Herinstalleer eerst je San Andreas zodat je een volledig cleane versie hebt. Indien je versie 2.0 hebt dan zal je nog moeten patchen, heb je echter versie 1.0 dan kan je dit stukje even overslaan. Je kan de patch om je v2.0 modable (Het is dus niet echt versie 1.0 wat sommige wel denken) te maken in de GTAforum download database downloaden (Patch). Voer deze uit en laat hem je San Andreas downgraden. Hierna gaan we CLEO 4 installeren van www.sannybuilder.com (Download). Start de .exe op en laat het cleo installeren in je sa folder. Probeer dan eerst of je spel nog werkt. Werkt het dan kan je proberen de emergency light mod er opnieuw in te zetten en dan te testen.

Veel Succes :tu:

Geplaatst:

Herinstalleer eerst je San Andreas zodat je een volledig cleane versie hebt. Indien je versie 2.0 hebt dan zal je nog moeten patchen, heb je echter versie 1.0 dan kan je dit stukje even overslaan. Je kan de patch om je v2.0 modable (Het is dus niet echt versie 1.0 wat sommige wel denken) te maken in de GTAforum download database downloaden (Patch). Voer deze uit en laat hem je San Andreas downgraden. Hierna gaan we CLEO 4 installeren van www.sannybuilder.com (Download). Start de .exe op en laat het cleo installeren in je sa folder. Probeer dan eerst of je spel nog werkt. Werkt het dan kan je proberen de emergency light mod er opnieuw in te zetten en dan te testen.

Veel Succes :tu:

je hab ik all gedaan 3 keer maar als cleo er in staat met de light mod werk hij nog niet want hij start niet op met en zonder de mod
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...