Jump to content

Nieuwe game pc


DennOOOtje

Recommended Posts

Over die Pentium 4... Ik heb nu een P4 @ 3 ghz met HT, 2 gb ram en een NVidia Geforce GT210 512 mb. En op low in MTA: San Andreas heb ik fps 25-35.(800x600x32). Ik speel in een server waar fps limit 46 is. Ik wil daar tegenaan drukken, constant zegmaar. Die kerel met die Athlon II x4 640 speelt ook MTA. Met, ook constant 46fps.

Alleen ik zit dan te denken aan een 5770.

En: Over dat in mekaar zetten, doet alternate.nl dat ook?

Bewerkt: door DennOOOtje
Link to comment
Delen op andere websites

Over die Pentium 4... Ik heb nu een P4 @ 3 ghz met HT, 2 gb ram en een NVidia Geforce GT210 512 mb. En op low in MTA: San Andreas heb ik fps 25-35.(800x600x32). Ik speel in een server waar fps limit 46 is. Ik wil daar tegenaan drukken, constant zegmaar. Die kerel met die Athlon II x4 640 speelt ook MTA. Met, ook constant 46fps.

Alleen ik zit dan te denken aan een 5770.

En: Over dat in mekaar zetten, doet alternate.nl dat ook?

Dat is dan ook wel een erg slechte videokaart, maargoed.

Ja, Alternate doet ook aan bouwen van pc's, hoe het bij hun zit met garantie en prijs weet ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Over die Pentium 4... Ik heb nu een P4 @ 3 ghz met HT, 2 gb ram en een NVidia Geforce GT210 512 mb. En op low in MTA: San Andreas heb ik fps 25-35.(800x600x32). Ik speel in een server waar fps limit 46 is. Ik wil daar tegenaan drukken, constant zegmaar. Die kerel met die Athlon II x4 640 speelt ook MTA. Met, ook constant 46fps.

Alleen ik zit dan te denken aan een 5770.

En: Over dat in mekaar zetten, doet alternate.nl dat ook?

Dat is dan ook wel een erg slechte videokaart, maargoed.

Ja, Alternate doet ook aan bouwen van pc's, hoe het bij hun zit met garantie en prijs weet ik niet.

5770 slechte kaart? O.o

Iemand die ik ken met een dual core van 2.8 ghz en een ATI Radeon HD 5770 speelt MTA op High drukt ook tegen fps limit aan? En dat is wat ik wou

Link to comment
Delen op andere websites

Over die Pentium 4... Ik heb nu een P4 @ 3 ghz met HT, 2 gb ram en een NVidia Geforce GT210 512 mb. En op low in MTA: San Andreas heb ik fps 25-35.(800x600x32). Ik speel in een server waar fps limit 46 is. Ik wil daar tegenaan drukken, constant zegmaar. Die kerel met die Athlon II x4 640 speelt ook MTA. Met, ook constant 46fps.

Alleen ik zit dan te denken aan een 5770.

En: Over dat in mekaar zetten, doet alternate.nl dat ook?

Dat is dan ook wel een erg slechte videokaart, maargoed.

Ja, Alternate doet ook aan bouwen van pc's, hoe het bij hun zit met garantie en prijs weet ik niet.

5770 slechte kaart? O.o

Iemand die ik ken met een dual core van 2.8 ghz en een ATI Radeon HD 5770 speelt MTA op High drukt ook tegen fps limit aan? En dat is wat ik wou

Nee, die GT210 is een bout kaart, met die Ati heb ik geen ervaring.

Link to comment
Delen op andere websites

MTA: San Andreas.

Cod 4 max.

Modern warfare 2 max.

Gta 4 med-high.

Khad zelf gezien:

amd athlon II X4 640 @ 3 ghz

4 gb ddr3 1333mhz

ATI Radeon HD 5570 2GB.

Ik stuur morgen wel een lijstje hier :)

EDIT:

Grafische kaart (PCIe) Club 3D CGAX-55748I (ATI Radeon HD 5570 2 gb.

Voeding OCZ StealthXStream 2 600W

Behuizing Antec Three Hundred

Moederbord ALTERNATE Upgrade Kit MSI 880GM-E41/X4 640/4GB

Bewerkt: door DennOOOtje
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik heb van me tante een pc gekregen.

Dualcore e5200 @ 2.5 ghz

2.5 gb ram

Alleen nog onboard graphics. Wat voor kaartje zou ik erbij doen? Een Nvidia GeForce 210? Die heb ik nog liggen namelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

meh, hij loopt lekker dat pc'tje daar gaat 't niet om... Maar zou iemand voor 400 euro iets moois kunnen samenstellen? Want deze videokaart is brak... En als ik dan toch bezig ben, kan ik beter deze verkopen eneen Quadcore/hexa core nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...