Big-Bear Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 ik was laatst een kijkje aant nemen op de GTa moddig site, ik heb dara de moomapper gedownload handig voor modding enzo, maar deze is alleen voor GTA 3 & VC dus misschien kan er ook een Moo Mapper gemaakt worden voor SA
corne0202 Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 daar zit egt iedereen om te vragen en te wachten. eerst is effe zelf zoeken en lezen. maar hij is nog niet uit en ze zijn er druk mee bezig
Big-Bear Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 ow owke maar srry ben volgens mij net 5 dagen lid dus, en dit is mij start met textures veranderen
corne0202 Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 ow owke maar srry ben volgens mij net 5 dagen lid dus, en dit is mij start met textures veranderen ja dat snappe we wel maar hier moet je eerst lezen dan vragen
burpicane Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 ik was laatst een kijkje aant nemen op de GTa moddig site, ik heb dara de moomapper gedownload handig voor modding enzo, maar deze is alleen voor GTA 3 & VC dus misschien kan er ook een Moo Mapper gemaakt worden voor SA denk je dat de 'big boys' het gaan maken omdat jij het nu zegt :blink:
corne0202 Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 ik was laatst een kijkje aant nemen op de GTa moddig site, ik heb dara de moomapper gedownload handig voor modding enzo, maar deze is alleen voor GTA 3 & VC dus misschien kan er ook een Moo Mapper gemaakt worden voor SA denk je dat de 'big boys' het gaan maken omdat jij het nu zegt :blink: kijk uit hij miljoner hoor hij koopt ze zo om:P:P:P kunne ze dan ook gelijk effe van nederland een nieuwe gta maken, als ze heb ook van los santos kunne maken
Bradley H. Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 ik was laatst een kijkje aant nemen op de GTa moddig site, ik heb dara de moomapper gedownload handig voor modding enzo, maar deze is alleen voor GTA 3 & VC dus misschien kan er ook een Moo Mapper gemaakt worden voor SA denk je dat de 'big boys' het gaan maken omdat jij het nu zegt :blink: kijk uit hij miljoner hoor hij koopt ze zo om:P:P:P kunne ze dan ook gelijk effe van nederland een nieuwe gta maken, als ze heb ook van los santos kunne maken Waarom loop je tegen Big Bear te regels uit te leggen als je zelf niet eens weet dat spammen verboden is op het forum ?. Als moomappe uitkomt dan zal ik je verzekeren dat GTAgames die zo in de downloadbase zet.
burpicane Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 ik was laatst een kijkje aant nemen op de GTa moddig site, ik heb dara de moomapper gedownload handig voor modding enzo, maar deze is alleen voor GTA 3 & VC dus misschien kan er ook een Moo Mapper gemaakt worden voor SA denk je dat de 'big boys' het gaan maken omdat jij het nu zegt :blink: kijk uit hij miljoner hoor hij koopt ze zo om:P:P:P kunne ze dan ook gelijk effe van nederland een nieuwe gta maken, als ze heb ook van los santos kunne maken ja dat kan ook nog :lol:
Big-Bear Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Ja, dat zou erg handig zijn om die gelijk in de download base setten
Bradley H. Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Moderatos/admins gooi hier maar een slotje op, hier komt niets goed meer uit. Bradley H.
PatrickW Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Hoewel deze topic met een fatsoenlijk vraag begon, zijn er altijd weer leden die denken een topic te moeten verpesten met hun gespam. -dus slotje- @bradey: volgende keer graag een request via PM aan een van de mods/admin. Een post met enkel een vraag om een slotje,is op zich ook spam....
Recommended Posts