Jump to content

videokaart

antwan

Recommended Posts

heey ik wil een nieuwe videokaart in me pc doen voor gta san andreas.

is deze videokaart goed?: XFX GeForce 6600 256MB TV DVI PCI-E 0db

want die is voor een redelijke prijs

of weten jullie er nog 1?

Delen op andere websites

of je leest even de berichten boven je
ja die is zeker goe

me een geforce 5200 gaat het zelfs en dies maar 128mb

btw je moet ook voldoende MB RAM geheugen hebben e.d. ;)

ik heb 1024mb ram geheugen

160harde schijfruimte

Delen op andere websites

dus met geforce 5200 gaat het ook om gta sa te spelen? :o

graag rap antwoorden

Mijn broertje heeft een Geforce 5200. Maar hij staat op laagste kwaliteit en speelt met schokken (maar dat kan ook door de 384mb werkgeheugen komen :puh:).

Maar het kan wel ;)

Delen op andere websites

Als je een hoge resolutie (1024x768 en hoger) wilt draaien moet je minstens een geforce 6 hebben: geforce 6200 (Ultra), 6600GT, en minstens 512MB werkgeheugen.

t is maar welke eisen je stelt, als je alles zo mooi mogelijk wilt moet je ook wat uitgeven aan je videokaart. Als het je niet uitmaakt hoe het eruit ziet als je maar kunt spelen, dan zou ik die geforce 5200 kopen, dat scheelt je een heleboel pegels :D

het verschil tussen AGP en PCI(-express) is de vorm van de aansluiting op het moederbord in je pc. Alleen de nieuwste (Intel-)moederborde ondersteunen PCI-express. Als je een wat ouder moederbord hebt dan kun je waarschijnlijk alleen een AGP-videokaart erin stoppen

Delen op andere websites

Ik zou er een paar tientjes bij doen en een 128mb 6600GT kopen. Deze is een stuk sneller.

Zelf heb ik een FX 5900XT 128MB en daarmee draai ik hem op 1280x960x32 met de hoogste settings en 1x anti alliasing.

En PCI-express word ook door (veel) AMD moederborden met socket 939 ondersteunt.

En je kunt altijd bij de computerwinkel vragen welke je nodig hebt.

Bewerkt: door Robin64
Delen op andere websites

Welke soorten videokaarten heb je nodig voor gta san andreas

Je moet toch over direct x 9.0 kaart beschikken zoals bij nvidia te beginnen vanaf de fx5200 (is eigenlijk een zeer zwakke kaart), bij ati vanaf de ati radeon 9500. Om de beste prestaties te halen moet je over een geforce 6 kaart beschikken of de x8 serie bij ati. Het uiterste minimum is een geforce 3 ti of een ati radeon 8500 bij nvidia beide zijn direct x 8.0 kaarten. Een geforce 4 mx zou werken maar is niet aan te raden heeft maar direct x7.0 support (opgewaardeerde geforce 2) vanaf de geforce 4 mx 440.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...