benhelsloot Geplaatst: 23 februari 2011 Rapport Geplaatst: 23 februari 2011 ik heb vroeger een mod in gta SA gedaan voor een andere uiterlijk voor de pistol, maar dat werkte niet zo goed dus ik kon gta sa niet meer spelen. nu heb ik alles weer opnieuw geinstaleerd maar dat werkt niet maar het probleem is nou dat ik het wel kan spelen maar zodra ik het pistol pak blijft gta sa vast zitten en uitendelijk sluit het programma. hoe kan ik de normale pistol terug krijgen ? Reageren
Megadreams Geplaatst: 23 februari 2011 Rapport Geplaatst: 23 februari 2011 Uninstall San Andreas en kijk goed dat alles weg is. Installeer dan San Andreas opnieuw en dan zou het wel moeten werken. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 23 februari 2011 Rapport Geplaatst: 23 februari 2011 (bewerkt) Download IMG Tool 2.0 http://grandtheftauto.filefront.com/file/IMG_Tool;44920 Instaleer dat programma en open daarmee ''gta3.img'' Verwijder het texture bestand wat je hebt vervangen, verwijder nu GTA San Andreas en instaleer het weer opnieuw. Dit zou kunnen helpen, succes. Bewerkt: 23 februari 2011 door Sjaakswabber Reageren
.Timothy Geplaatst: 24 februari 2011 Rapport Geplaatst: 24 februari 2011 Verplaatst naar de Modding fora. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 24 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2011 niks helpt maar toch bedank voor de tips maar wat nou als ik een nieuwe CD voor SA koop heb ik dan gewoon de zelfde probleem? Reageren
Megadreams Geplaatst: 24 februari 2011 Rapport Geplaatst: 24 februari 2011 Natuurlijk omdat hij niet aan de CD ligt maar aan het feit dat je waarschijnlijk niet volledig je spel eruit gooit. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 24 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2011 dan houdt het op Reageren
Megadreams Geplaatst: 24 februari 2011 Rapport Geplaatst: 24 februari 2011 Via CCleaner kan je alle sporen van SA van je computer verwijderen. Installeer het dan opnieuw dan moet het wel werken. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 (bewerkt) Je zou als de reactie hier boven ook niet werkt ( wat opzich zou kunnen werken ) systeem herstel kunnen proberen in Start/programma's/systeemwerkset/systeemherstel. Als je dit probleem nog niet zo lang hebt en je weet nog wanneer GTA San Andreas het wel goed deed, dan kun je GTA San Andreas herstellen naar de datum terug waar de game het wel naar toebehoren deed. Succes. Bewerkt: 25 februari 2011 door Sjaakswabber Reageren
GolfG60 Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 In een andere map installeren....? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.