Jump to content

Geliquify'd ding.. eh..


TekaLoca

Recommended Posts

Hey,

nadat Cabyon een signature voor me maakte, heb ik 'm meteen gevraagd hoe ik het zelf kon doen.

Resultaat ervan zie je hieronder..

Untitled-1-3.png

Ik heb al een paar positieve reacties gekregen over deze signature en vraag me dus af wat jullie er van vinden :)

Zelf vindt ik hem best leuk, maar had wat meer aan de tekst (:'Proud Co-Leader Algonquin Hustlers') moeten doen.

Rate, tips.. kritiek?

[1/03/2011] Geupdate versie (V2)

Teka.png

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

De signature is mooi maar misschien dat er nog wat meer opvulling mocht zijn in het grijze gedeelte. De tekst in het midden is zeer mooi gemaakt. De tekst onder "TekaLoca" is ook wel passend alleen het woordje "proud" komt er naar mijn mening niet zo goed door. Ik geef hem in ieder geval een welverdiende 8/10.

P.S: Wist niet dat ik toch zoveel kon vertellen over een design. Ik weet niet eens iets van designen. :bonk: Maar ik probeer het wel te leren. :engel:

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind 'm erg geslaagd TekaLoca. De grote tekst vind ik echt heel tof gedaan en ook die onderste tekst is mijns inziens prima. Het enige wat ik niet mooi vind is de achtergrond. Het lijkt wel of je daar gewoon geen idee had wat je ermee moest en toen maar iets neutraals en 'simpels' hebt gekozen. Dan zou ik eerder kiezen voor een transparante achtergrond, zoals de signature van Megadreams hier boven mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...