Jump to content

TBOGT Vastloop Missie


rora

Recommended Posts

Hallo

Ik heb TBOGT Maar ik heb nu een paar missies gedaan maar als ik zo missie doe bij zo huis ergens tegenover zon kleurshop ding voor je auto maar als ik dan bij die huis kom gaat ie laden en dan sta ik lang te wachten en dan doet ie het niet...

Moet ik eerst een andere missie doen ofzo?

Gr

Link to comment
Delen op andere websites

Zet je PC, PS3, of Xbox 360 uit, start alles weer op en laad de missie opnieuw. Op de Xbox 360 komt dit wel vaker voor, die ervaring heb ik zelf ook. Als je autosave aan hebt staan ben je gewoon weer waar je gebleven bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Zet je PC, PS3, of Xbox 360 uit, start alles weer op en laad de missie opnieuw. Op de Xbox 360 komt dit wel vaker voor, die ervaring heb ik zelf ook. Als je autosave aan hebt staan ben je gewoon weer waar je gebleven bent.

Hoi, Sorry dat ik dit ben vergeten te zeggen maar ik heb The Complete Edition voor de pc haha:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gta opnieuw geinstalleerd.

En werkt nu wel maar ik snap de missie niet helemaal.. het gaat om de 2e missie van TBOGT Momma's Boy ofzo :puh:

Dan loop je met iemand mee na een knocktent en moet je vechten.

En als je dan na buiten gaat maakt Tony ruzie en dan opeens gaat hij opeens laden...

En als het laden klaar is ben ik opeens dood.... moet ik eerst een andere missie doen?

Bewerkt: door rora
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet na het in elkaar slaan van die 3 gasten, dat ventje vermoorden waar je mee naar die vechtclub bent gelopen. In het laatste stuk van die missie sta je tegen over hem en steekt hij op je in met een mes, het beste wat je kunt doen is een paar stappen naar achter zetten. Pak dan een wapen en schiet dat ventje neer, dan heb je de missie gehaald. Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet na het in elkaar slaan van die 3 gasten, dat ventje vermoorden waar je mee naar die vechtclub bent gelopen. In het laatste stuk van die missie sta je tegen over hem en steekt hij op je in met een mes, het beste wat je kunt doen is een paar stappen naar achter zetten. Pak dan een wapen en schiet dat ventje neer, dan heb je de missie gehaald. Succes.

Als ik klaar ben met die 3 gasten dan gaat hij opeens laden en dan gaat hij verder en ben ik opeens dood!!:O

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt denk ik omdat je levensbalk bijna op is na de 3 gevechten, probeer zoveel mogelijk van je levelsbalk in die 3 gevechten over te houden door aanvallen van je tegenstanders te ontwijken. Als je dat voor elkaar heb gekregen dan kun je mijn laatste bericht hier boven uit proberen. Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Mischien kan ik je helpen, Ik weet niet of dit mag Maar ik heb een filmpje voor je gevonden.

Je kan kijken op het punt nadat je die knockout kelder verlaat.

En dan kijken wat diegene doet.

Verder Veel Succes!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zit er waarschijnlijk niets anders op dan een newgame te doen, gebruik je cheats? Zo ja, probeer in een newgame dan niet te cheaten. Normaal gesproken heeft dat er niets mee te maken, maar mischien in dit geval uitzonderlijk wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij deed het net :)

Ik had Momma;s Boy gehaald.

Maar toen deed ik video editor en klikte ik op Yes...

En ja ikmoest die weer opnieuw doen :puh:

Maarja morgen weer een dag :)

En ik heb alles op Low & Off staan.

Kan dat geen kwaad ?

Hij is nu wel lekker snel :D

Bewerkt: door rora
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...