Jump to content

iPod Touch apps


MegaPilot

Recommended Posts

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!

Ik krijg over een weekje een iPod Touch 32 GB. Wie o wie kan me vertellen welke gratis applications/games ik zeker zou moeten hebben? Crush the castle heb ik al genoteerd! :) Een leuke video converter zou ook wel nice zijn. :)

Mvg,

MP

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    27

  • Donald F. Duck

    8

  • Golf_MK1

    7

  • GolfG60

    6

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!

Ik krijg over een weekje een iPod Touch 32 GB. Wie o wie kan me vertellen welke gratis applications/games ik zeker zou moeten hebben? Crush the castle heb ik al genoteerd! :) Een leuke video converter zou ook wel nice zijn. :)

Mvg,

MP

Cut the Rope, Angry Birds,

Wat voor converter zoek je ?

Youtube --> Ipod?

of File --> ipod?

Link to comment
Delen op andere websites

Cut the Rope, Angry Birds,

Wat voor converter zoek je ?

Youtube --> Ipod?

of File --> ipod?

File --> iPod. :)

Zijn iPhone apps hetzelfde als iPod Touch apps? Want in iTunes heb je dus geen categorie van iPod Touch apps..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Cut the Rope, Angry Birds,

Wat voor converter zoek je ?

Youtube --> Ipod?

of File --> ipod?

File --> iPod. :)

Zijn iPhone apps hetzelfde als iPod Touch apps? Want in iTunes heb je dus geen categorie van iPod Touch apps..

ja als het goed is kunnen die allemaal op iPod gewoon :)

Free Video to iPod Converter

asjeblieft hier is je converter,

Link to comment
Delen op andere websites

Angry Birds is zeker een aanrader, de demo van Angry Birds heeft maar iets van 15 levels. Maar als je de volledige versie voor slechts 0,80 cent koopt dan heb je 50 levels waar je uren mee zoet bent, als je die hebt uitgespeelt kun je ook nog Angry Birds seasons kopen. Dat is de winter en halloween versie van Angry Birds, waar in iedere versie 50 levels zitten. Dus dat zijn 100 levels bij elkaar. En er zijn nog veel meer leuke apps, als je bij het appstore menu meest gewaardeert aanvinkt krijg je de beste apps van boven naar beneden op een lijstje. Sommige zijn gratis, maar de meeste moet je voor betalen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hé, ik krijg vandaag m'n iPod Touch en ga meteen zo'n iTunes kaartje kopen. Maarehh, moet ik die iPod voor de eerste keer 10 uur laten opladen of is dit onzin?

Mvg,

MP

Edit: Ik heb er zo'n screen protector opgeplakt, maar dat is echt kutirritant door al die lucht die eronder zit. Is zo'n screen protector echt nodig? Zoniet, dan krab ik 'm er meteen af. De achterkant wordt beschermd door een crystal case. :)

Edit 2:

-Wanneer weet ik of m'n iPod volledig opgeladen is?

- Hoe maak ik een map aan bij 'Muziek'? Lukt dus echt voor geen meter..

Qua gebruiksvriendelijkheid is iTunes gebeuisd met 0/10..:N

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Je iPod hoeft de eerste keer niet opgeladen te worden, hij is dan helemaal vol (iig bij die van mij).

Als het batterij-icoontje een stekkertje erin heeft staan i.p.v. een bliksempje is je iPod volledig opgeladen.

Bij Muziek kan je voor zover ik weet geen mappen maken, je kan het wel in albums verdelen (en in iTunes die albums als 'mappen' laten zien door op 14iq461.jpg te drukken).

Link to comment
Delen op andere websites

Is hij goed gesynchroniseerd? Hang je iPod eens aan iTunes, klik dan op je iPod links en klik dan op Apps bovenin. Misschien staat de app onaangevinkt, dan wordt hij niet gesynchroniseerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had 'automatisch synchroniseren' uitgeschakeld ergens bij instellingen, nu kan ik al apps toevoegen..:puh: Op naar het volgend probleem..Kunnen jullie aub eens antwoorden op volgende vraagjes:

- Ik heb er zo'n screen protector opgeplakt, maar dat is echt kutirritant door al die lucht die eronder zit. Is zo'n screen protector echt nodig? Zoniet, dan krab ik 'm er meteen af. De achterkant wordt beschermd door een crystal case.

- Hoe vergrendel ik m'n iPod tijdens het afspelen van muziek?

Pff..:N

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of een screen protector echt nodig is, maar als je hem rustig en precies erop doet, krijg je geen lucht eronder (ik heb bij mij op het randje bovenaan een heel klein beetje lucht, zie je niet eens door de case).

En vergrendelen als je muziek speelt gaat gewoon via de vergrendelknop rechtsboven, de muziek speelt gewoon door. Na het ontgrendelen kom je gelijk in de muziek app.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ehm, waar is die vergrendelknop dan? Als ik op dat dingetje rechtsboven klik verwisselt ie een soort beeld ofzo..:? De aan-uit knop fungeert ook als vergrendelknop heb ik net ontdekt via internet? Maar via touchscreen vind ik echt nergens een vergrendelknopje ofzo..

+ Ik hoor je al aankomen, ik mag een nieuwe screen protector kopen van 20 euro(case + plastiekje erbij) puur omdat het plastiekje niet goed geplakt is? :duh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...