Jump to content

iPod Touch apps


MegaPilot

Recommended Posts

Met dat dingetje rechtsboven ga je naar het huidige onderdeel, maar bovenaan zit ook een knopje (boven de camera achter bij de 4g) waarmee je de iPod aanzet/vergrendelt/ontgrendelt/uitzet (als je hem inhoudt).

Over die screenprotector; ik weet niet of het echt nodig is, het is natuurlijk niet verplicht, maar ik denk wel dat het enige bescherming geeft. En (iig bij de Media Markt hier in Nederland) je kan ook gewoon los screenprotectors kopen (vaak zitten er dan een paar in zo'n pakje).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    27

  • Donald F. Duck

    8

  • Golf_MK1

    7

  • GolfG60

    6

Dankje! :) Ik heb de screen protector kunnen loshalen en nu plakt ie zowat 'perfect'(m'n scherm is bijna luchtvrij). :D Morgen effe die albums proberen en ik kan beginne genieten van m'n iPod. :D De iPod is dus pas volledig opgeladen wanneer er een stekkertje bij de batterij staat op de iPod? Ik zal er in het vervolg rekening mee houden..:) Kan het overigens kwaad om de iPod volledig op te laden wanneer ie bijvoorbeeld 25 procent batterij heeft?

Edit: Ik zal toch een nieuwe screen protector moeten kopen, ik heb een of andere vage streep op die screen protector waardoor ik een streep heb op m'n iPod die alle kleuren van de regenboog uitslaat. Het ligt niet aan m'n scherm, als de protector er af is, dan is die streep er niet.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Nou snap ik er echt geen fluit meer van. Ik heb nu 3 screen protectors gekocht(3 in 1 voor 15 euro), en dit was de 'handleiding':

1. Reinig het scherm met het meegeleverde reinigingsdoekje. Done.

2. Maak bij de aanduiding "No. 1" een centimeter van de schermfolie los van het papier. Er is helemaal nergens een aanduiding "No. 1" te vinden..

3. Leg de open rand van de folie langs de bovenrand van het scherm en trek de rest van de folie voorzichtig over het scherm. Ik heb de screen protector helemaal losgetrokken van het ding waar ie aan vasthing en ben met de bovenkant begonnen om het op m'n iPod te plakken.

4. Strijk de beschermfolie met het meegeleverde strijkkaartje glad. Ja dat heb ik gedaan, maar nu is m'n scherm fucking wazig geworden, alsof er 3 liter water onder zit..:?

Edit: Ik heb die screen protector eens los gemaakt, er zit geen water onder m'n scherm(nogal logisch..:S), maar het moet blijkbaar normaal zijn dat je voor een screen protector van 5 euro amper nog iets van je scherm kunt zien door de wazigheid? :? Het is een matte screen protector trouwens.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Nou snap ik er echt geen fluit meer van. Ik heb nu 3 screen protectors gekocht(3 in 1 voor 15 euro), en dit was de 'handleiding':

1. Reinig het scherm met het meegeleverde reinigingsdoekje. Done.

2. Maak bij de aanduiding "No. 1" een centimeter van de schermfolie los van het papier. Er is helemaal nergens een aanduiding "No. 1" te vinden..

3. Leg de open rand van de folie langs de bovenrand van het scherm en trek de rest van de folie voorzichtig over het scherm. Ik heb de screen protector helemaal losgetrokken van het ding waar ie aan vasthing en ben met de bovenkant begonnen om het op m'n iPod te plakken.

4. Strijk de beschermfolie met het meegeleverde strijkkaartje glad. Ja dat heb ik gedaan, maar nu is m'n scherm fucking wazig geworden, alsof er 3 liter water onder zit..:?

Dit hele topic heeft een Belgenmop-gehalte waar je u tegen zegt.. :schater:[EDIT] Hahahaha, die edit ook.. :schater: :schater:

Maar goed.. Zou iemand kunnen bevestigen (of ontkrachten) dat iPhone apps ook op de iPod Touch werken? Kan wellicht zo'n ding op de kop tikken en als alle apps voor de iPhone ook op dat andere speeltje werken is het misschien de moeite waard.. Graag zonder 'als het goed is' of 'waarschijnlijk' in je uitleg.. :engel:

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Op zowat elke site zegt men dat je geen screen protector nodig hebt, dus heb ik de mijne maar verwijderd. Ik kan niet deftig naar een video kijken/game spelen met zulke wazigheid. Volgens hetgeen ik op internet heb gelezen is de voorkant ongelofelijk moeilijk te bekrassen, dus daar trek ik maar m'n conclusie uit. Dat ik voor 20 euro opgelicht ben aan screen protectors valt te betreuren.

@ Jowx: Elke iPhone app kan gebruikt worden op de iPod Touch(tenzij de app gebruik maakt van 3G of een ander telefoonnetwerk, maar volgens mij bestaan deze niet/zijn ze schaars). Apple maakt trouwens geen onderscheid tussen iPhone apps en iPod apps in de app store, er zijn alleen iPhone apps die het allemaal doen op de iPod Touch.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Aanvulling op MegaPilot @ Jowx: Dat klopt, alle apps voor iPhone zijn ook voor iPod touch, sommigen hebben alleen misschien wat minder functionaliteit (als ze bijv. gebruik maken van het kompas in de iPhone, die niet in de iPod touch zit), en als een app 3G gebruikt, gebruikt hij ook Wi-Fi als daar de mogelijkheid voor is.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand me effe uitgebreid uitleggen hoe ik een afspeellijst maak op m'n iPod Touch via iTunes? Alvast bedankt.

Edit: Hoe voeg ik 1 enkel nummer toe dat in m'n iTunes bibliotheek staat? Ik heb het gekopieerd, maar ik kan het nergens plakken op m'n iPod..:?

Dit is ondertussenn al gelukt. :7

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

@GolfG60: De 4g iPod touch heeft gewoon een camera.

Afspeellijst:

Je drukt in iTunes linksonder op dat plusje, je geeft je afspeellijst een naam, en je kiest dan je muziek in je muziekbibliotheek (je kan met Shift en Ctrl meerdere liedjes selecteren) en die sleep je naar de afspeellijst.

1 nummer toevoegen:

Klik op je iPod bij apparaten en vink 'Alleen aangekruiste nummers en video's synchroniseren' aan. Dan synchroniseert hij alleen de liedjes die je in je muziekbibliotheek aanvinkt.

--

Nu we het toch over iTunes hebben, heb ik ook een vraag. Ik heb mijn hele muziekbibliotheek opnieuw moeten inladen in verband met verplaatsen (en ik dacht niet aan bestandslocatie opnieuw ingeven). Nu zijn alle titels in mijn liedjes in de opbouw 'Album - Nummer - Titel', bijvoorbeeld 'Prospekt's March - 1 - Life in Technicolor II'. Is er een mogelijkheid om dit te herstellen dat alleen de titel (in mijn voorbeeld 'Life in Technicolor II') zichtbaar is zonder één voor één alle liedjes af te gaan?

Al opgelost.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleem met de Windows Live Messenger applacation, als ik me aanmeld zegt ie steeds dat oftewel m'n id, oftewel m'n wachtwoord fout is. Nochtans ben ik zeker dat ik ze beide juist ingeef. M'n email is een (at) hotmail DOT com adres, ligt het daaraan soms? Dit typ ik btw vanaf m'n iPod, geweldig ding...:D

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleem met de Windows Live Messenger applacation, als ik me aanmeld zegt ie steeds dat oftewel m'n id, oftewel m'n wachtwoord fout is. Nochtans ben ik zeker dat ik ze beide juist ingeef. M'n email is een (at) hotmail DOT com adres, ligt het daaraan soms? Dit typ ik btw vanaf m'n iPod, geweldig ding...:D

Gebruik gewoon Beejive of zo, probleem solved :sigaar:

@ Donald, klopt, maar dat gaat helaas niet op voor de wat oudere Touches, tis eigenlijk onbekend voor welke Jowx wou gaan kijken dusja.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik gewoon Beejive of zo, probleem solved :sigaar:

Daar had ik echt nog nooit van gehoord, bedankt! :) Weet er iemand toevallig een applacation die ervoor zorgt dat je snel je Wifi aan-of uitzet? iToggle, Bossprefs, allemaal niet meer beschikbaar in de AppStore. Vele gebruikers op het internet willen vlug hun internet aan-of uit kunnen zetten, maar Bossprefs/iToggle is niet meer beschikbaar. Kent er iemand een alternatief? Alvast bedankt!

Edit: Het zal toch eBuddy worden, Beejive is betalend als je wilt msnen. :(

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik gewoon Beejive of zo, probleem solved :sigaar:

Leuk, maar ik zie in de app store (op iPod) alleen maar Beejive voor Facebook en voor de rest betalende Beejive's.

Ik zou ook wel graag een alternatief voor Windows Live Messenger willen, maar betaal daar liever niet voor.

@Megapilot: zo'n app zou ik ook wel kunnen gebruiken!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...