Jump to content

iPod Touch apps


MegaPilot

Recommended Posts

Zucht, bij eBuddy moet je een of andere dupieuze account aanmaken wat ik dus liever niet doe. Ik begrijp er nog steeds geen snars van dat WLM het niet doet op m'n iPod, ik ken echt wel m'n emailadres en wachtwoord vanbuiten(ik heb het op computer nog eens handmatig ingevoerd voor de zekerheid)..:?

Edit: Met Nimbuzz heb ik hetzelfde probleem, m'n wachtwoord/email is zogezegd ook fout. Ik begrijp er echt niks meer van, ik let goed op de hoofdletters die ik moet invoeren, dus daar ligt het probleem niet Elke MSN applicatie die ik probeer om via m'n iPod te msnen zegt dat m'n wachtwoord/email fout is..:?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    27

  • Donald F. Duck

    8

  • Golf_MK1

    7

  • GolfG60

    6

Ik heb een vraagje. Ik heb gehoord dat de iOS 4.3 beschikbaar is voor de iPod touch 3G en 4G.

Ik heb een iPod touch 3G (althans dat heb ik altijd gedacht) en iTunes zegt dat m'n software op iPod up-to-date is. (ik heb nu iOS 4.2.1).

Hoe kan ik nu te weten komen of ik effectief een iPod touch 3G heb?

Link to comment
Delen op andere websites

Check je aankoopbewijs?

Daar staat duidelijk 3G op.

Maar ik ben er ondertussen achtergekomen hoe het zit via het serienummer.

Nu blijkt dat bij Apple de iPod touch 3G van 8GB wordt gezien als een 2G en alleen de 32 GB en 64GB versies worden gezien als zijnde 3G. Daarom krijg ik dus geen update...

Link to comment
Delen op andere websites

Check je aankoopbewijs?

Daar staat duidelijk 3G op.

Maar ik ben er ondertussen achtergekomen hoe het zit via het serienummer.

Nu blijkt dat bij Apple de iPod touch 3G van 8GB wordt gezien als een 2G en alleen de 32 GB en 64GB versies worden gezien als zijnde 3G. Daarom krijg ik dus geen update...

En wat moet jij dan doen? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Check je aankoopbewijs?

Daar staat duidelijk 3G op.

Maar ik ben er ondertussen achtergekomen hoe het zit via het serienummer.

Nu blijkt dat bij Apple de iPod touch 3G van 8GB wordt gezien als een 2G en alleen de 32 GB en 64GB versies worden gezien als zijnde 3G. Daarom krijg ik dus geen update...

En wat moet jij dan doen? :puh:

Zou het niet weten

Link to comment
Delen op andere websites

Hay, iTunes zegt dat ik 20,3 GB aan audio op m(n iPod heb staan, maar ik heb er maar 13 GB op staan. Tellen de afspeellijsten mee(worden de nummers gekopieerd ofzo? Ik heb de nummers van m'n iPod naar de afspeellijst gesleept)? Zelfs al tel ik Muziek + Podcasts samen + Afpseellijsten, dan nog kom ik niet aan 20,3 GB..

Edit: iTunes heeft zijn fout ingezien. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

over die app van je internet snel te switchen, dit is volgens mij alleen mogelijk bij een jailbreak, zo heb ik een uitschuifmenu die ik te zien krijg wanneer ik met me vinger bovenlangs het scherm glij, en daar zit een killswitch op voor internet (+ zoveel handige dingen).

Link to comment
Delen op andere websites

over die app van je internet snel te switchen, dit is volgens mij alleen mogelijk bij een jailbreak, zo heb ik een uitschuifmenu die ik te zien krijg wanneer ik met me vinger bovenlangs het scherm glij, en daar zit een killswitch op voor internet (+ zoveel handige dingen).

SBSettings :) Maar het praten over Jailbreaks mag niet. En het mag ook niet hier.

Wat overigens ook leuke apps zijn "Rev it up, iCopter, Twitter en Jailbreaker 2 (ja zo heet de app :clown: )

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuw probleem..

Ik heb samen met wat vrienden een klein toneeltje in elkaar moeten steken voor Engels. Ik heb alles gefilmd/laten filmen met m'n iPod(ja, deze filmt wel degelijk in ongelofelijk goede kwaliteit..), en heb de video's eraf moeten halen met Windows Verkenner(hoezee, dit werkt in Windows 7, hij wordt dan herkend als een digitale camera, video's en afbeeldingen toevoegen en verwijderen kan je dan). In iTunes worden de video's niet herkend(volgens overzicht staat er 2.7 GB aan foto's op, dit zijn de filmpjes die ik gemaakt heb!), op m'n iPod zelf staat er bij "Video's" niks en in iTunes heb ik bij "Films" ook niks staan, "Afbeeldingen" of iets dergelijks staat er niet in iTunes.

Mijn vraag nu: Hoe haal ik de filmpjes van m'n iPod via iTunes(want via Windows Verkenner lukt het enkel met 7 en waarschijnlijk ook Vista) en hoe verwijder ik ze via iTunes? Hoe zorg ik ervoor dat ze bij "Video's" staan op m'n iPod?

Alvast bedankt.

Mvg,

MP

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe je de films via iTunes eraf krijgt, volgens mij alleen maar via de digitale camera functie die jij al noemde. Over de video's in de iPod zelf, dan moet je naar de Foto's app (zo onlogisch als het maar kan) en in de Filmrol staan dan je video's, bij de foto's. In de Video's app komen de filmpjes te staan die je in iTunes toevoegt en dan synchroniseert.

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuw probleem..

Ik heb samen met wat vrienden een klein toneeltje in elkaar moeten steken voor Engels. Ik heb alles gefilmd/laten filmen met m'n iPod(ja, deze filmt wel degelijk in ongelofelijk goede kwaliteit..), en heb de video's eraf moeten halen met Windows Verkenner(hoezee, dit werkt in Windows 7, hij wordt dan herkend als een digitale camera, video's en afbeeldingen toevoegen en verwijderen kan je dan). In iTunes worden de video's niet herkend(volgens overzicht staat er 2.7 GB aan foto's op, dit zijn de filmpjes die ik gemaakt heb!), op m'n iPod zelf staat er bij "Video's" niks en in iTunes heb ik bij "Films" ook niks staan, "Afbeeldingen" of iets dergelijks staat er niet in iTunes.

Mijn vraag nu: Hoe haal ik de filmpjes van m'n iPod via iTunes(want via Windows Verkenner lukt het enkel met 7 en waarschijnlijk ook Vista) en hoe verwijder ik ze via iTunes? Hoe zorg ik ervoor dat ze bij "Video's" staan op m'n iPod?

Alvast bedankt.

Mvg,

MP

Als ik mijn iPhone insteek, op Win XP, Vista of 7 krijg ik dit scherm: iphuun1.png

Dan open je Iphone/iPod van (..) en kun je je foto's en video's kopieren naar een andere map.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg m'n iPod niet te zien bij 'Deze Computer', helaas pindakaas..:( Het is niet echt handig om steeds naar m'n broer z'n kamer te hollen(dan moet z'n laptop ook nog aanstaan!!) om video's/foto's over te zetten/te verwijderen(overzetten gebeurt dan via een USB-stick..).

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg m'n iPod niet te zien bij 'Deze Computer', helaas pindakaas..:( Het is niet echt handig om steeds naar m'n broer z'n kamer te hollen(dan moet z'n laptop ook nog aanstaan!!) om video's/foto's over te zetten/te verwijderen(overzetten gebeurt dan via een USB-stick..).

Op welk OS draait je pc ? Probeer ook even de pc te herstarten. Misschien helpt dit. Want "Deze Computer" zou de iPod moeten herkennen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...