Jump to content

iPod Touch apps


MegaPilot

Recommended Posts

Ik krijg m'n iPod niet te zien bij 'Deze Computer', helaas pindakaas..:( Het is niet echt handig om steeds naar m'n broer z'n kamer te hollen(dan moet z'n laptop ook nog aanstaan!!) om video's/foto's over te zetten/te verwijderen(overzetten gebeurt dan via een USB-stick..).

Op welk OS draait je pc ? Probeer ook even de pc te herstarten. Misschien helpt dit. Want "Deze Computer" zou de iPod moeten herkennen.

XP Pro SP3. Herstarten heeft geen zin hoor, als hij het gisteren, eergisteren(eigenlijk nooit) heeft herkend in 'Deze Computer', dan zal hij het door herstarten zeker niet doen(aan/uit zetten doe ik zowat elke dag, laatste 'echte' herstart was een week geleden ofzo, maar ervoor en erna werd m'n iPod niet herkend in 'Deze Computer'). :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    27

  • Donald F. Duck

    8

  • Golf_MK1

    7

  • GolfG60

    6

Heb het even gegoogled en probeer dit eens: Even apparaatbeheer checken (als de iPod is ingestoken) Klik op start en type in "devmgmt.msc" Als er geen apparaten weergegeven worden, moet je even hier kijken: Click me

En mocht je daar niet mee geholpen zijn, kan je dit artikel eens raadplegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb het even gegoogled en probeer dit eens: Even apparaatbeheer checken (als de iPod is ingestoken) Klik op start en type in "devmgmt.msc" Als er geen apparaten weergegeven worden, moet je even hier kijken: Click me

En mocht je daar niet mee geholpen zijn, kan je dit artikel eens raadplegen.

Die pagina zocht ik ook nog, zeker overheen gelezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas, als ik via Windows het stuurprogramma wil zoeken voor m'n iPod, dan heb ik een CD nodig met Windows XP SP3(met andere woorden: hij vindt het niet en zoekt een reden om de schuld bij mij te leggen, het vinden van het stuurprogramma voor m'n iPod heeft namelijk niets te maken met de installatiecd van XP, XP SP3 heb ik niet op schijf staan trouwens), het huidige stuurprogramma is niet juist geconfigureerd btw.

Ik kan werken met m'n iPod in iTunes, maar niet in Windows Verkenner en Windows Verkenner is benodigd om foto's/filmpjes te verwijderen/te kopiëren. In Apparaatbeheer staat m'n iPod met een uitroepteken vermeldt trouwens. Die artikels op de Apple site zijn één voor één grote bullshit, ik heb nergens een oplossing gezien voor het stuurprogramma van de iPod op m'n computer. En apart kan je dat stuurprogramma niet downloaden, zoblijkt. Lekker logisch, hoe moet je aan een stuurprogramma(= driver) geraken als het niet gedownload kan worden? :?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Neem contact op bij Apple, bijvoorbeeld per email.

Best joke I ever heard..:D Dat heb ik al eens gedaan voor die Windows Live Messenger die me niet wil aanmelden(vriend van me heeft hetzelfde probleem!!), ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen..

Link to comment
Delen op andere websites

Zucht, bij eBuddy moet je een of andere dupieuze account aanmaken wat ik dus liever niet doe. Ik begrijp er nog steeds geen snars van dat WLM het niet doet op m'n iPod, ik ken echt wel m'n emailadres en wachtwoord vanbuiten(ik heb het op computer nog eens handmatig ingevoerd voor de zekerheid)..:?

Edit: Met Nimbuzz heb ik hetzelfde probleem, m'n wachtwoord/email is zogezegd ook fout. Ik begrijp er echt niks meer van, ik let goed op de hoofdletters die ik moet invoeren, dus daar ligt het probleem niet Elke MSN applicatie die ik probeer om via m'n iPod te msnen zegt dat m'n wachtwoord/email fout is..:?

App 'livemessenger', werkt, 'Air MSN Live Messenger', werkt, 'Msn & Live Messenger', werkt, 'Beejive', werkt, 'Nimbuzz', werkt.

Dus het ligt aan jou.

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, verklaar me dan aub waarom m'n emaildres perfect werkt op m'n pc(zelfs al typ ik m'n wachtwoord handmatig in), en het dit niet doet op m'n iPod? Vriend van me heeft hetzelfde probleem, dus het ligt zeker niet aan mij of m'n emailadres.

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, verklaar me dan aub waarom m'n emaildres perfect werkt op m'n pc(zelfs al typ ik m'n wachtwoord handmatig in), en het dit niet doet op m'n iPod? Vriend van me heeft hetzelfde probleem, dus het ligt zeker niet aan mij of m'n emailadres.

Op wat voor router werk je?

Of het komt door jullie Belgische internet :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, verklaar me dan aub waarom m'n emaildres perfect werkt op m'n pc(zelfs al typ ik m'n wachtwoord handmatig in), en het dit niet doet op m'n iPod? Vriend van me heeft hetzelfde probleem, dus het ligt zeker niet aan mij of m'n emailadres.

Op wat voor router werk je?

Of het komt door jullie Belgische internet :schater:

Ook dat denk ik niet, want bij mij werkt het feilloos. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Neem contact op bij Apple, bijvoorbeeld per email.

Best joke I ever heard..:D Dat heb ik al eens gedaan voor die Windows Live Messenger die me niet wil aanmelden(vriend van me heeft hetzelfde probleem!!), ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen..

Zoek je nou hulp of ben je te eigenwijs om uberhaupt hulp aan te nemen? De maker van het product kent zijn eigen product minder goed dan jij? Kijk eens of het bij je computer wel allemaal goed zit, aangezien ik, met mijn ipod uit 2008 (2g), die totall loss is, waar een kwart van het scherm het nog doet, die al zo'n 2 keer kopje onder is gegaan en waar een deuk in de achterkant zit, wel door de computer herkend wordt wanneer ik hem aansluit en ik dus op deze manier wel foto's (video's niet mogelijk met 2g) over kan zetten. Of jij moet dat ding echt in je anus hebben gepropt, of er is iets mis met de computer ofzo. Die mail services is er niks voor niks en microsoft en apple zijn niet relevant aan elkaar qua helpdesks.

-edit-

Oké, verklaar me dan aub waarom m'n emaildres perfect werkt op m'n pc(zelfs al typ ik m'n wachtwoord handmatig in), en het dit niet doet op m'n iPod? Vriend van me heeft hetzelfde probleem, dus het ligt zeker niet aan mij of m'n emailadres.

Mijn email adres doet het wel en ik bezit geen bovennatuurlijke toverkrachten. (en dit is een (at) hotmail DOT com account)

Bewerkt: door flippie13
Link to comment
Delen op andere websites

Met de schuld op mij te steken is m'n probleem nog niet opgelost hoor..

Edit: Ik heb de applacation GoodPlayer gekocht om FLV en andere media files af te spelen op m'n iPod. Helaas kan ik geen FLV files op m'n iPod zetten omdat iTunes steeds zit te zeuren dat de iPod dit niet kan afspelen(terwijl hij dit wél kan door die applacation). Hoe plaats ik die FLV en andere files op m'n iPod?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Met de schuld op mij te steken is m'n probleem nog niet opgelost hoor..

Edit: Ik heb de applacation GoodPlayer gekocht om FLV en andere media files af te spelen op m'n iPod. Helaas kan ik geen FLV files op m'n iPod zetten omdat iTunes steeds zit te zeuren dat de iPod dit niet kan afspelen(terwijl hij dit wél kan door die applacation). Hoe plaats ik die FLV en andere files op m'n iPod?

Ik steek de schuld niet op jou, maar ben je google wel eens opgeweest om deze problemen daardwerkelijk op te zoeken? En betreft die FLV file moet je even zoeken of Itunes deze ondersteunt, als Itunes deze ondersteunt zet je het zo erop, en wanneer Itunes deze niet ondersteunt is het waarschijnlijk alleen voor internet gebruik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...