Jump to content

een grappig effect na herinstallatie

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo, ik heb gta sa geherinstalleerd en ik had gta 1 jaar geleden eraf gehaald met mods.

nu ik heb gta er vandaag op gezet en alle mods staan erop maar ik had vorig jaar alles verwijderd.

hoe kan dat? het is wel handig :*D_O_:tu::puh:

Geplaatst:

Wanneer je een installatie van een game weghaalt door via de uninstall de software zichzelf te laten verwijderen, blijft alles wat niet daadwerkelijk bij de software hoort achter in de mappen en de mappenstructuur met daarin de modificaties blijft dus gewoon achter.

Bij het opnieuw installeren heb je de installatie op hetzelfde pad (bijv. C:/Program Files/Rockstar Games) uitgevoerd, waardoor de installatie weer bij de modificaties is komen te staan. Deze werken daarom gewoon weer. Over heel veel mazzel gesproken.. :)

Geplaatst:

dat weet ik maar ik had echt alles van gta en sami weggehaald de map enzo waren allemaal weg en via'programma verwijderen' had ik dat gedaan. maar het is wel gaaf dat het zo is. :schater:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...