127Hours Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 (bewerkt) hoi hier mijn mod wil iemand het in et spel zetten doe maar ff voor mij dan hoor ik het wel. graag beetje opschiete vind het erg mooi jullie waarschijnlijk ook ben er tijd mee bezig geweest zet ff in het spel voro me doei Bewerkt: 25 februari 2011 door 127Hours Reageren
Djmaddox Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 Ik heb wel wat mooiers gezien hoor. En we zijn hier geen slaven, je mag zelf ook wel wat proberen. Misschien staat hier wat voor je, op de site van ons member @Puma Reageren
Flitskikker Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 Sorry, ik kon het niet laten. Reageren
Basssss Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 Die theepot rechts mist een deksel. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 (bewerkt) Zijn dat niet die dingen die je in 3dsmax met een tool automatisch kunt genereren? *Wat een trolololol* Maar eh... Echt vet cool enzo. Bewerkt: 25 februari 2011 door Mythbuster Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 Die vernieuwing! Eindelijk weer wat anders. Broodjes worst, konijnen, kippen wapens, alles hebben we al eens gezien, maar dit is totaal vernieuwend. Hulde voor dit initiatief! Als ik de middelen had zou ik zo een paar uurtjes aan spenderen om het ingame te zetten. De verschillende kleuren ook, prachtig! De grote vormen drukken het kleine uit van het benauwde, de in elkaar geplaatste objecten stralen opgekroptheid uit en de ringvormige objecten boven het kunstwerk straalt energie uit! Maar wat kun je ermee? Reageren
.Senne Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 Welke functie had je het graag zien hebben in-game? Reageren
wannes12 Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 Heb jij eigenlijk zelf iets gemoddeld want ik zie op die foto enkel standaard objecten. Reageren
127Hours Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 Zitten jullie me nou te levelen? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 Nee, men begint met je te dollen vanwege de manier waarop je hier model laat zien. Daarnaast lijkt het model ook nergens naar, maar dat is een ander verhaal. Ik begrijp dat je als kersvers lid niet alle ins en outs van het forum kent. Ik wil je adviseren om eerst her en der op het forum wat topics te lezen, ook hier in de Textures & Modelling Showroom. Als je een beetje de smaak te pakken krijgt, ga dan meeposten en models laten zien. Modellers zijn (naast GTA-fans natuurlijk ) altijd welkom hier op het forum. Zet hem op! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.