Jump to content

[mod] theepotte

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hoi hier mijn mod wil iemand het in et spel zetten doe maar ff voor mij dan hoor ik het wel. graag beetje opschiete

vind het erg mooi jullie waarschijnlijk ook ben er tijd mee bezig geweest zet ff in het spel voro me

mooi2.jpg

doei

Bewerkt: door 127Hours
Geplaatst: (bewerkt)

Zijn dat niet die dingen die je in 3dsmax met een tool automatisch kunt genereren? :clown:

*Wat een trolololol* :7

Maar eh... Echt vet cool enzo. :duh:

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Die vernieuwing! Eindelijk weer wat anders. Broodjes worst, konijnen, kippen wapens, alles hebben we al eens gezien, maar dit is totaal vernieuwend. Hulde voor dit initiatief! Als ik de middelen had zou ik zo een paar uurtjes aan spenderen om het ingame te zetten. De verschillende kleuren ook, prachtig! De grote vormen drukken het kleine uit van het benauwde, de in elkaar geplaatste objecten stralen opgekroptheid uit en de ringvormige objecten boven het kunstwerk straalt energie uit! :klap:

Maar wat kun je ermee?

Geplaatst:

Nee, men begint met je te dollen vanwege de manier waarop je hier model laat zien. Daarnaast lijkt het model ook nergens naar, maar dat is een ander verhaal.

Ik begrijp dat je als kersvers lid niet alle ins en outs van het forum kent. Ik wil je adviseren om eerst her en der op het forum wat topics te lezen, ook hier in de Textures & Modelling Showroom. Als je een beetje de smaak te pakken krijgt, ga dan meeposten en models laten zien.

Modellers zijn (naast GTA-fans natuurlijk :puh: ) altijd welkom hier op het forum. Zet hem op! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...