rora Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 Hoi Als ik de CD Erin doe van GTA IV+Episodes from Liberty City geeft hij eerst aan van : Vekeerde CD Geplaatst en als hij dan op dat ding van SocialClub komt en ik klik op Play staat er : SecyROM Laucher werkt niet meer Wat nu?
hylke Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 Probeer eens als admin op te starten? allerlaatse servicepack ook geinstalleerd? Of gehele game opnieuw installeren.
rora Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 Ik heb windows 7 en kreeg vandeweek Service Pack 1. Dus. Zal eens even kijken
hylke Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 Misschien een vreemde vraag maar heb je internet explorer 9 beta ook? Als je die wel hebt verwijder hem dan. Las op een ander forum dat voor velen nadat ze de beta verwijderden het zelfde probleem was opgelost.
rora Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 Ja ik heb Internet 9 :O Hmm zal dat eens proberen want als Admin uitvoeren heeft ook geen zin Bedankt alvast!!
rora Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 Ik heb windows 7 opnieuw geinstalleerd en GTA IV Ook heb nu nog geen melding dus hier mag wel een slotje op!
Recommended Posts