Jump to content

Brucie haalt je op met een Helikopter


Niels707

Recommended Posts

Ik heb net de speciale vaardigheid van Brucie zodat ik hem kan bellen en dat hij in de buurt klaar staat met een Helikopter om me ergens heen te brengen. Alleen je kunt alleen maar naar Broker, Star Junction, Happiness Island, enz. maar niet echt dat hij je afzet bij je savehouse. Nou vind ik dat niet zo erg maar ik snap niet waar alle wijken liggen. Zou iemand me dat uit kunnen leggen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net de speciale vaardigheid van Brucie zodat ik hem kan bellen en dat hij in de buurt klaar staat met een Helikopter om me ergens heen te brengen. Alleen je kunt alleen maar naar Broker, Star Junction, Happiness Island, enz. maar niet echt dat hij je afzet bij je savehouse. Nou vind ik dat niet zo erg maar ik snap niet waar alle wijken liggen. Zou iemand me dat uit kunnen leggen?

http://grandtheftaut...iberty-City-Map

Hier vindt je een soort van google earth van de map van Liberty City knipoog.gif Ken je ook op zoeken enzo en in een lijst aanvinken wat je wilt zoeken, missies of zo en items en weet ik veel wat. Gebruik ik vaak. knipoog.gif

Weet alleen niet of dit reclame geven is of niet dus als ik iets verkeerds doe zeg het dan ff. Dan haal ik de link weg. knipoog.gif Probeer alleen te helpen.

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Nou vind ik dat niet zo erg maar ik snap niet waar alle wijken liggen. Zou iemand me dat uit kunnen leggen?

Misschien heb je hier wat aan:

gtapg.jpg

Sorry dat alles wat klein geschreven is, maar het is een grote map en nu valt ie binnen de forumregels.

Bovendien zit bij elke versie van GTA IV een plattegrond met alle wijknamen. Dus daar kan je ze toch ook op vinden, lijkt mij.

Bewerkt: door guardian1980
Link to comment
Delen op andere websites

Nou vind ik dat niet zo erg maar ik snap niet waar alle wijken liggen. Zou iemand me dat uit kunnen leggen?

Misschien heb je hier wat aan:

>>> Door Hanneswasco: Afbeelding uit quote verwijderd.<<<

Sorry dat alles wat klein geschreven is

Daarom is het ook de beste om die van mij te bekijken omdat dat net z'n map is als met google earth. Je kan inzoomen en uitzoomen en bewegen over de map en je kan items, auto's en andere dingen aanvinken en dan wordt het aangegeven op de map waar ze zijn. ;)

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net de speciale vaardigheid van Brucie zodat ik hem kan bellen en dat hij in de buurt klaar staat met een Helikopter om me ergens heen te brengen. Alleen je kunt alleen maar naar Broker, Star Junction, Happiness Island, enz. maar niet echt dat hij je afzet bij je savehouse. Nou vind ik dat niet zo erg maar ik snap niet waar alle wijken liggen. Zou iemand me dat uit kunnen leggen?

http://grandtheftaut...iberty-City-Map

Hier vindt je een soort van google earth van de map van Liberty City knipoog.gif Ken je ook op zoeken enzo en in een lijst aanvinken wat je wilt zoeken, missies of zo en items en weet ik veel wat. Gebruik ik vaak. knipoog.gif

Weet alleen niet of dit reclame geven is of niet dus als ik iets verkeerds doe zeg het dan ff. Dan haal ik de link weg. knipoog.gif Probeer alleen te helpen.

Nou vind ik dat niet zo erg maar ik snap niet waar alle wijken liggen. Zou iemand me dat uit kunnen leggen?

Misschien heb je hier wat aan:

>>> Door Hanneswasco: Afbeelding uit quote verwijderd.<<<

Sorry dat alles wat klein geschreven is, maar het is een grote map en nu valt ie binnen de forumregels.

Bovendien zit bij elke versie van GTA IV een plattegrond met alle wijknamen. Dus daar kan je ze toch ook op vinden, lijkt mij.

Aan deze 2 posts heb ik al genoeg informatie! Bedankt!

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...