Jump to content

[RDR] Gebouwen.

GTAKevin023

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Vraagje. Ik ben nu in Chuparosa, Mexico en in dat dorpje heb je een gebouw, dat heet Banco, en daar zie ik achterin allemaal kluizen staan. Kan ik daar nou door een manier binnen komen? Want de deur daarvoor is gesloten. Dat heb ik ook bij die bank in Blackwater. In die bank heb je ook boven een kantoor met een kluis en ik weet niet meer of dat nou in Undead Nightmare of multiplayer was maar daar kon ik gewoon naar boven, maar met singleplayer niet. Is er een manier om daar toch te kunnen komen? Moet je iemand dood schieten of zo? Onderschot houden zodat die de deur open doet of zo? Bij mij rennen ze altijd weg als ik iemand onderschot hou. Dan kan ik ze niet eens beroven of zo.

Geplaatst:

Woef! Niet iedereen zit 24/7 op het forum, en niet iedereen heeft blijkbaar een antwoord. Je kan ook op een vriendelijker manier vragen of er iemand is die een antwoord kan geven.

Bij de kluis in Chuparosa zal je niet kunnen komen, de deur is dicht, en blijft dicht.

De 1e etage van de bank in Blackwater is alleen te betreden in Multiplayer en in de Singleplayer van Undead Nightmare.

In de Singleplayer van de "gewone" Red Dead zal je er dus niet naar boven kunnen komen, afgezien van een enkele missie. (Voor Edgar Ross)

Geplaatst:

Dat kan, maar in Chuparosa zitten er tralies voor, dus dan kom je nog niet ver.. :puh:

In Blackwater ook niet, sowieso zit je daar al op de 1e etage dan. Bij de trap is wel een groot glazen raam, maar daar is vrijwel onmogelijk doorheen te komen. (Spreek uit ervaring. :puh:) Volgens mij kon het glas ook niet eens kapot, maar daar ben ik niet zeker meer van.

Bovendien staat heel tactisch een bank voor, en via dat bankje kun je er niet doorheenkomen. Ook achter de balie kom je niet, daar zitten ook tralies voor. (Als ik het mij goed herinner.)

Geplaatst: (bewerkt)

Woef! Niet iedereen zit 24/7 op het forum, en niet iedereen heeft blijkbaar een antwoord. Je kan ook op een vriendelijker manier vragen of er iemand is die een antwoord kan geven.

Ik heb 2 dagen erop gewacht. En de reactie lijkt onvriendelijker dan ik bedoel. Sorry dat het hard voor je aankwam.

Bedankt voor het beantwoorden. puh2.gif

Bewerkt: door android

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...