Jump to content

DON'T FORGIVE


matt

Recommended Posts

Aangezien hier bijna alleen maar signatures geplaatst worden, dacht ik dat ik eens wat big art zou laten zien.

Deze poster heb ik gemaakt ten tijde van de rellen in Egypte. Ik heb 'm er niet speciaal voor gemaakt, maar ik was wel enigzins beïnvloed door de gebeurtenissen daar.

Het is gemaakt in Illustrator en Photoshop, met behulp van mijn tablet.

Rates, kritiek et cetera: allemaal welkom :eten:

don__t_forget_by_m_aquillage-d38pvlp.png

full resolution: klik

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij moet het het onnodige bloed vergiet in Egypte voorstellen. Het is een onduidelijk gezicht, waarschijnlijk door het vele geweld daar, welke onder het bloed zit.

Ik vind hem wel mooi gemaakt, het is net alsof je het op een velletje gekreukeld papier hebt getekend, daar een foto van hebt gemaakt, en daar een tekstje met Paint overheen hebt gegooid. Wat btw niet negatief bedoelt is, dit zegt juist iets over het factor realisme. Hoe lang heb je hier wel niet over gedaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind niet dat je hier zo op moet reageren Hayte.

Je hebt volgens mij wel goed gezien wat het inhoud.

echt 1 woord 'prachtig'

Mooi gedaan hoe je toch een klein beetje een gezicht er in hebt verwerkt, tja voor de rest ik kan geen negatief punt vinden.

Ik hoop nog vaker van dit soort dingen van je te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind niet dat je hier zo op moet reageren Hayte.

Je hebt volgens mij wel goed gezien wat het inhoud.

Heuh? Visser kan er niks in zien, dus ik zeg wat ik er in zie...? Of bedoelde je dat niet? :7

Nee, ik zeg dat je het goed hebt gezien wat het inhoud.

Maar ik vind dat je te weinig waardering hebt voor zijn werk het is namelijk niet zo simpel als het oogt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind niet dat je hier zo op moet reageren Hayte.

Je hebt volgens mij wel goed gezien wat het inhoud.

Heuh? Visser kan er niks in zien, dus ik zeg wat ik er in zie...? Of bedoelde je dat niet? :7

Nee, ik zeg dat je het goed hebt gezien wat het inhoud.

Maar ik vind dat je te weinig waardering hebt voor zijn werk het is namelijk niet zo simpel als het oogt.

Hij zei ook niet dat het simpel is ?

Btw heel mooi gedaan. 9/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind niet dat je hier zo op moet reageren Hayte.

Je hebt volgens mij wel goed gezien wat het inhoud.

Heuh? Visser kan er niks in zien, dus ik zeg wat ik er in zie...? Of bedoelde je dat niet? :7

Nee, ik zeg dat je het goed hebt gezien wat het inhoud.

Maar ik vind dat je te weinig waardering hebt voor zijn werk het is namelijk niet zo simpel als het oogt.

Dat weet ik, en dat zeg ik ook. Juist omdat het er zo mooi uitziet heb ik er waardering voor. Juist omdat het zo realistisch oogt, heb ik er waardering voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Erg bedankt voor de reacties! Het moet inderdaad een bloederig, onpersoonlijk gezicht voorstellen. Het lijkt met graffiti gemaakt te zijn, dat is voor mij een teken van verzet of opstand. Het gezicht zou je ook kunnen zien als een schedel, dat vond ik ook bij de ellende in Egypte passen.

Ik vind hem wel mooi gemaakt, het is net alsof je het op een velletje gekreukeld papier hebt getekend, daar een foto van hebt gemaakt, en daar een tekstje met Paint overheen hebt gegooid.

Het is geheel op de PC gemaakt, in Photoshop en Illustrator.

Hoe lang heb je hier wel niet over gedaan?

Een uur of drie.

Nogmaals bedankt voor de reacties! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een leuk werkje met een verhaal er achter, dat wil ik graag zien, en dat is precies wat jij hier hebt neergezet matt. De mooie warme kleuren die je voor het gezicht hebt gebruikt komen zeer goed tot zijn recht. Ik vind het ook mooi om te zien hoe je zelfs de kleinste details mooi hebt uitgewerkt, bijvoorbeeld de druppels die onder het gezicht staan. Het enige puntje kritiek is inderdaad je text, is iets te ''niet schriftelijk'', waardoor het geheel toch niet helemaal compleet is. Ik raad je aan om een lettertype als ''Jey'' te gebruiken en dat er neer te zetten. Kortom, ik vind het een goed werkje, maar de tekst klopt gewoon niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een leuk werkje met een verhaal er achter, dat wil ik graag zien, en dat is precies wat jij hier hebt neergezet matt. De mooie warme kleuren die je voor het gezicht hebt gebruikt komen zeer goed tot zijn recht. Ik vind het ook mooi om te zien hoe je zelfs de kleinste details mooi hebt uitgewerkt, bijvoorbeeld de druppels die onder het gezicht staan. Het enige puntje kritiek is inderdaad je text, is iets te ''niet schriftelijk'', waardoor het geheel toch niet helemaal compleet is. Ik raad je aan om een lettertype als ''Jey'' te gebruiken en dat er neer te zetten. Kortom, ik vind het een goed werkje, maar de tekst klopt gewoon niet.

Dankjewel voor je reactie! Ik ga er dan toch maar eens naar kijken, zien of ik een ander font kan vinden. Jey vind ik te rank, ik wil graag een stevig, sterk lettertype.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...