Nyltje Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 Ik kan de auto Euros niet vinde. De auto is ook niet bij het rondje hierop Wikigta. Weet iemand anders misschien waar ik die auto kan vinde. Heb hem namelijk nodig voor Export Nyltje Reageren
Flokkert Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 (bewerkt) Kijk eens op Wikigta, hij staat hier op deze pagina:Klik Hier om naar de pagina te gaan! Ik heb het ook even speciaal voor je gekopieerd: Euros The Camel's Toe, Las Venturas netjes geparkeerd voor de ingang van het hotel wat tevens een safehouse is. $35.000,- Bewerkt: 26 februari 2011 door Flokkert Reageren
Nyltje Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 Ja mr dr staat ie nie :S Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 Probeer anders even wat lange rondjes om te rijden, dan zou de Euros die je zoekt er kunnen staan. Je zou ook een carspawner voor GTA San Andreas kunnen downloaden, die is hier te vinden http://www.thegtaplace.com/downloads/f648-car-spawn-trainer-v0-2 Met deze trainer kun je elk voertuig spawnen die je wilt, het is geen mod maar een trainer. Dus het heeft geen verdere invloed op GTA San Andreas. Succes. Reageren
Megadreams Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 (bewerkt) Een trainer zal hij waarschijnlijk niet willen gebruiken. Het even wegrijden en dan terug naar die plaats rijden is de oplossing. Verschijnt die echt nooit dan zal je moeten rondrijden in Las Venturas en/of San Fierro om te zien of je hem daar tegenkomt. Bewerkt: 26 februari 2011 door Megadreams Reageren
Nyltje Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 Ok ik zal wat rondrijde Mr met dat ene dat je moet downloade. Dan komt et voertuig zkr als je het voertuig selecteert met het programmetje. Mr dat wil ik nie, ik doe gwn op de eerlijke manier (doe ok geen cheats alleen op cheat acc) Reageren
Nyltje Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 Mr als iemand de auto Euros rond heeft zien rijde. Zeg dan waar je hem heb rond zien rijde, dan zal ik daar gaan zoeke Reageren
KrimpenDrummer Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Mr als iemand de auto Euros rond heeft zien rijde. Zeg dan waar je hem heb rond zien rijde, dan zal ik daar gaan zoeke De Euros rijdt niet rond, je kunt m alleen krijgen op die plek als hij op de lijst staat, of daarna door te importeren. Als je de code 'everyoneisrich' intypt rijdt ie overigens wel rond. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Probeer anders GTA San Andreas een paar keer te saven, en vervolgens wat rondjes om Las Venturas te rijden. Wellicht kom je de Euros dan tegen op de plek waar de auto zou moeten staan. Dat probleempje zit ook in GTA Vice City als je auto's moet stelen voor de Sunshine Garage. Succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.