Jump to content

Hoge Toren's TBOGT


rora

Recommended Posts

Hallo

Ik ben opzoek na grote toren's waar ik met een parachute van kan af springen.

3 Weken geleden was ik in een grote toren , middelste land :puh: en ik kon via het dak na benden maar na een paar verdiepingen kon ik niet meer verder, Ik heb wel eens gehoord van de Rotterdam Tower maar ik weet niet waar die zit.

(Graag snapmap erbij En zitten er bij de torens wel een parachute en gaat de para open met CTRL ?:puh:

Ik heb dus PC Versie ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De Rotterdamtower is als je het door GTA IV nagemaakte Wall street hellemaal door rijd naar het zuiden, op een geven moment sla je het laatste stukje Wall street over en in plaats daarvan hou je rechts aan. Tussen het midden en eind in van die straat zijn 2 glazendeuren te vinden, loop daar door heen en ga met de lift naar boven. Nu ben je hellemaal boven aan Rotterdamtower om te kunnen basejumpen. Succes.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

Ok welke missie is dat?

Ik ga nu ffies kijken op wikigta

Hopelijk niet zolang w8en!

Ben nu bij Mommas Boy ofzo:P

Je moet even beter gaan lezen, zoals Guard al zei moet je alle Base Jumps voltooien. Er zijn in totaal 15 Base Jumps die je moet voltooien. Dus dat zijn er niet zoveel. Je kan toch al naar alle eilanden. Ik heb hier ook niet heel erg lang over gedaan. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook je half broer Armando bellen en hem de gunvan laten brengen, dat is een busje waar je allemaal wapens van Armando kan kopen voor een spotprijsje. De parachute is daar ook in te koop.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook de boten net zo lang volgen met je helikopter tot dat de ventjes van die boten aan stranden aan het land, nu zullen ze nog steeds op je schieten. Maar het is zo veel makkelijker om die gasten neer te halen met een paar raketten, succes. Het is inderdaad een lastig stuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook de boten net zo lang volgen met je helikopter tot dat de ventjes van die boten aan stranden aan het land, nu zullen ze nog steeds op je schieten. Maar het is zo veel makkelijker om die gasten neer te halen met een paar raketten, succes. Het is inderdaad een lastig stuk.

Ik heb het gemerkt!

Maar moet alleen eerst even leren vliegen :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...