Flokkert Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 Ik heb het volgende probleem, Google Chrome kan sommige websites niet openen. Hij zegt dan dit: Oeps! Google Chrome kan www.youtube.com niet vinden Probeer opnieuw te laden: www.youtube.com Aanvullende suggesties: [*]Een gecacht exemplaar van www.youtube.com openen [*]Zoeken met Google: Dit is niet alleen bij Youtube, ik heb dit ook bij de Website van Rockstar Games. Ik vind dit nogal zeer vervelend. Wat moet/kan ik hier aan doen? Alvast bedankt! Reageren
BoerTijger Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 Kijk eens bij een andere browser of je dat ook hebt, Anders moeten we even kijken naar het probleem in chrome, Reageren
Cabyon Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 Druk op F5, verwijder je cookies of sluit je webbrowser af en start hem dan weer op. Reageren
Flokkert Geplaatst: 28 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 Jaa, hij doet het weer. Bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.