Mr-HocusPocus Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 hallo ik heb even een vraagje, ik heb een originele ps2 disc waarop veel krassen zitten maar het nog steeds perfect doet. Uit voorzorg zou ik een backup willen maken oftewel het willen kopieren op een dvd en dat willen afspelen met mijn ps2. Ik heb beetje gegoogled etc. En ik kwam uit op een programma genaamd DVD Decrypter. Zou je daarmee een kopie kunnen maken van je originele ps2 disc en kunnen spelen zonder mods dergelijke? zo niet is er een ander mogelijkheid? want ik kan deze ps2 games nergens meer kopen. Dus zou ik graag mijn ps2 spellen (originele) willen kopieren op een dvd-disc die het kan spelen. P.S Mijn ps2 is niet omgebouwd en heb geen swapmagic dingen en dat wil ik liever ook niet. Alvast bedankt! Reageren
ikt Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 Je zult een gemodde PS2 moeten gebruiken. Dat mag. Dat is ook legaal. Dan kun je backups spelen van je spellen. Voor meer hulp, ga naar een ombouwshop, want als ik verder ga met uitleggen vinden mods dat niet zo leuk. Het is tegen de regels van dit forum Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.