Jump to content

bug speeltuin


GuitarGuy666

Recommended Posts

Ik denk niet dat daar een antwoord op is. Het is sowieso al een bug dus waarom zouden ze het in godsnaam express doen dat het in multiplayer veel harder gaat? Toch staat die bug wel in grote mate op Youtube en ze hebben het nooit gemaakt doormiddel van een patch. Dit komt ook gewoon omdat mensen het leuk vonden om te gebruiken en je bent niet in het voordeel tijdens een deathmatch of iets.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik erger me er vooral aan; Ik heb het met elk voertuig geprobeerd, vooruit en achteruit, maar het wil me maar niet lukken om de achievement "Rolled Over" te behalen. Ik vlieg uit het voertuig, of ik kom niet zo ver. Dus heb ik het maar opgegeven. Tenzij iemand met de gouden tip komt, ga ik die dus niet halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik erger me er vooral aan; Ik heb het met elk voertuig geprobeerd, vooruit en achteruit, maar het wil me maar niet lukken om de achievement "Rolled Over" te behalen. Ik vlieg uit het voertuig, of ik kom niet zo ver. Dus heb ik het maar opgegeven. Tenzij iemand met de gouden tip komt, ga ik die dus niet halen.

Die achievement moet je ook daar niet halen. :puh: Gewoon even met een auto als de Comet, of een ander snel en laag voertuig, naar de luchthaven gaan en daar aan hoge snelheid over die rand van de bordjes rijden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom knalt ie in godsnaam bij de MP harder xD ?

Daar is wel een antwoord voor. De physics in multiplayer zijn iets anders dan in singleplayer. Zo lijken ze minder "zwaar" dan in singleplayer, bij de meeste stunt jumps kom je in MP ook net wat makkelijker verder dan in SP.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik erger me er vooral aan; Ik heb het met elk voertuig geprobeerd, vooruit en achteruit, maar het wil me maar niet lukken om de achievement "Rolled Over" te behalen. Ik vlieg uit het voertuig, of ik kom niet zo ver. Dus heb ik het maar opgegeven. Tenzij iemand met de gouden tip komt, ga ik die dus niet halen.

Ik bump dit topic waarschijnlijk verschrikkelijk...

ON:

Met de Blista Compact, de Taxi en met een SUV (welke weet ik zo niet meer) ben ik in Singleplayer (offline) toch tot in het park bij het Tw@-café en de Pay 'n Spray gekomen. Ben één keer op het dak van de Cabaret Club geland ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...