De Huib Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 in de walkthrough staat dat als je de missie hebt uitgespeeld je een "Property" als beloning krijgt. ik heb de missie nu uitgespeeld maar kan de "Property" nergens vinden weet iemand daar iets meer over? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 in de walkthrough staat dat als je de missie hebt uitgespeeld je een "Property" als beloning krijgt. ik heb de missie nu uitgespeeld maar kan de "Property" nergens vinden weet iemand daar iets meer over? Je krijgt die "Property" pas na de missie "Are you going to San Fierro?". Dat is die Garage. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Huib Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 ok bedankt wat mij betreft kan dit onderwerp nu weer gesloten worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.