biglittle Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 Ik probeer mijn wapens te modden in het spel san andreas. maar dan open ik San Andreas Mod Installer en dan klik ik op sripter want ik wil alles in een sami bestand zetten en dat het zich van zelf installeerd nou als k dat allemaal heb gedaan dan ga ik het instaleren maar dan komt er een fout te voor schijn. Uploaded with ImageShack.us (als je het niet kan lezen doe dan gewoon ctrl en je scroll wieltje op je muis) maar pleas help me hier verder mee ik word er gek van pease Reageren
Megadreams Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 (bewerkt) Oftewel maak je ergens een fout in dat script. Ik raad je trouwens volledig aan om alles zelf te installeren. SAMI is niet altijd te vertrouwen voor een succesvolle installatie. Het mag misschien wat langer duren maar je hebt zelf volledige zekerheid over dat alles goed verloopt. Trouwens die error verteld dat die .dff niet bestaat. Ben je zeker dat hij er wel staat? Bewerkt: 28 februari 2011 door Megadreams Reageren
biglittle Geplaatst: 3 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Oftewel maak je ergens een fout in dat script. Ik raad je trouwens volledig aan om alles zelf te installeren. SAMI is niet altijd te vertrouwen voor een succesvolle installatie. Het mag misschien wat langer duren maar je hebt zelf volledige zekerheid over dat alles goed verloopt. Trouwens die error verteld dat die .dff niet bestaat. Ben je zeker dat hij er wel staat? ja 100% dat hij er instaat. Reageren
Megadreams Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Je kan ook proberen om SAMI als administrator te starten. Dit doe je doormiddel van de rechtermuisknop en dan "Als administrator uitvoeren" aan te klikken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.