AeroCool (gast) Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 (bewerkt) IK HEB HEM!!!!!!!!!!!!!!!!! pagina 20 is al geopend he;) en Davedavy heeft voor een poll gekozen EDIT PAGINA 21 Bewerkt: 13 maart 2011 door dennis313 Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 lol maar helaas had ik daar geen prijs op Reageren
Davedavy Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Het lijkt me duidelijk de poll Freemode en deathmatch Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 (bewerkt) we laat ze stemmen tot woensdag voor EFLC en we laten tot vrijdag stemmen voor IV Bewerkt: 13 maart 2011 door dennis313 Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 (bewerkt) heeft iemand de originele blistacompact.wdf & .wtf ofzoiets ? Als er iemand is die goeie ideeën heeft voor mode in de IVMP server kan je mij hierover PBen. Ik dacht zelf al modes te maken waar je een auto's/pakketjes moet gaan halen en ergens afleveren. Hiervoor krijg je geld, hoe meer geld hoe hoger je op de ranglijst komt. En als er dan niemand in de server is zijn er toch leuke dingen te doen. Bewerkt: 13 maart 2011 door Shotyoudie Reageren
BV_1993 Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 heeft iemand de originele blistacompact.wdf & .wtf ofzoiets ? Als er iemand is die goeie ideeën heeft voor mode in de IVMP server kan je mij hierover PBen. Ik dacht zelf al modes te maken waar je een auto's/pakketjes moet gaan halen en ergens afleveren. Hiervoor krijg je geld, hoe meer geld hoe hoger je op de ranglijst komt. En als er dan niemand in de server is zijn er toch leuke dingen te doen. Iedereen moet die hebben mss is het ook beter om niet te modden Reageren
Davedavy Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 we laat ze stemmen tot woensdag voor EFLC en we laten tot vrijdag stemmen voor IV Ik mocht toch kiezen Reageren
Nissan Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Helleu, ik ben er weer, na een vakantie aan de Moffengrens ( Het Heijderbos, Center Parcs jwz). Ik heb een nieuwe naam . Ook heb ik nog niet aan GTA gezeten omdat ik niet thuis was. Ik ga proberen het deze week te fixen en zo snel mogelijk weer online te kunnen, herinstalleren van GTA, GfWL etc. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 (bewerkt) Ik mocht toch kiezen Oké "Klap eens in je handjes, blij blij blij. Op je lieve bolletje, allebei! Twee handjes in de hoogte, twee handjes in je zij. Zo varen de scheepjes voorbij! Zo varen de scheepjes voorbij! Ei-ei!" @BV: Nice sig hoowr "Klap eens in je handjes, blij blij blij. Op je lieve bolletje, allebei! Twee handjes in de hoogte, twee handjes in je zij. Zo maakt bv een sig, hupsakee! Ei-ei!" Bewerkt: 13 maart 2011 door Shotyoudie Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 (bewerkt) we laat ze stemmen tot woensdag voor EFLC en we laten tot vrijdag stemmen voor IV Ik mocht toch kiezen je zij toch laat leden kiezen toch? oke jij mag zeggen wanneer de uitslag is van EFLC @BV mooie banner Bewerkt: 13 maart 2011 door dennis313 Reageren
Davedavy Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Ik wou alleen weten wat de leden leuk vonden Reageren
Nissan Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Hangmans NOOSE kan maar tot en met 4 personen gespeeld worden he, iets nemen wat iedereen kan spelen lijkt me slimmer. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 (bewerkt) Ik wou alleen weten wat de leden leuk vonden ow oke dus wat word het welke modes voor EFLC? Hangmans NOOSE kan maar tot en met 4 personen gespeeld worden he, iets nemen wat iedereen kan spelen lijkt me slimmer. de tussenstad van IV staat nu op Deathmatch en Team Mafiya Work en daar kunnen we met ze alle in Bewerkt: 13 maart 2011 door dennis313 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.