Davedavy Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Heb ideeëtje, Misschien kunnen we ook wat events voor andere spellen organiseren. Fifa toernooi bijv. Football manager netwerk game etc etc Goed idee, Ik zal het er is met dennis over hebben, dat leden ook events mogen organiseren voor andere spellen. Maar zoiets gaat ook wel moeilijk worden, want dit is een gta forum, en de meeste mensen hebben geen Fifa, Football manager, COD ... @Hierboven: Hoe kom je daarbij dan ? LEFT 4 DEAD 2! ( Wel dan custom map ) is echt leuk met andere ^^ Reageren
Fezz Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Garrysmod ;D Ik zou de meeting fijn vinden op een vrijdag, dan ben ik bij mijn vader en kan ik gamen ;D Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 over de andere games ik heb het aan 1 van de mods gevraagt en die zijnden dit Zolang het niet de boventoon gaat voeren is dat in principe wel toegestaan. Het is logisch dat, nadat je met veel elkaar online gaat in GTA, je ook weleens andere games gaat spelen met elkaar. Wij hebben bijvoorbeeld eens in de drie weken geen GTA, maar Red Dead op het program. Zorg dus voor een goede balans waar in GTA altijd het meest georganiseerd wordt. dus afentoe doen we wel eens een ander game maar niet te vaak Reageren
Davedavy Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Garrys mod vind ik opzicht ook niet slecht Maar l4d2 vind ik leuker met z'n alle , wist je dat je het kunt spelen met maar liefst 10 spelers? Trouwens vrijdag vind ik geen goede dag aangezief UAG dan bijna altijd een event heeft en ik dus nooit aanwezig zal zijn Reageren
BoerTijger Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Fifa Beta online tournooi, Ik wil wel organiseren ? ^^ Reageren
BoerTijger Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Bah voetbal Het is zeer gemakkelijk met de muis hoor en ook gratis te (legaal) downloaden! Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 (bewerkt) ik heb ook wel eens fifa gespeeld maar op dit momwent vind ik dat saai wie van jullie heeft ACB? op pc Bewerkt: 19 maart 2011 door dennis313 Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 en dan? Meeting? Ik ben al online Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Was weer een kleine meeting :S Er waren maar 3 mensen online Op het laast met shotyoudie freemode gedaan was wel leuk ook met dennis aleen die ging al vroeg weg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.