Msigamer08 Geplaatst: 2 april 2011 Rapport Geplaatst: 2 april 2011 Ik denk niet dat ik er vanavond bij kan zijn :S Pc is ongelofelijk langzaam gta start niet op in full screen Dus ik bedenk een oplossing en kijk wel ff Reageren
Davedavy Geplaatst: 2 april 2011 Rapport Geplaatst: 2 april 2011 Ik ben weer terug van inactief Dus ik kan weer mee doen met meetings. Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 2 april 2011 Rapport Geplaatst: 2 april 2011 Neh gta iv geeft telkens de fout d3d fatal error Weet iemand hier een oplossing voor ? Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 2 april 2011 Rapport Geplaatst: 2 april 2011 Neh gta iv geeft telkens de fout d3d fatal error Weet iemand hier een oplossing voor ? Zet je scherm resolutie kleiner. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 2 april 2011 Rapport Geplaatst: 2 april 2011 ik ben er helaas niet bij ben helaas niet thuis Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 2 april 2011 Rapport Geplaatst: 2 april 2011 Iemand die mij kan inviten ? Ik ben er niet bij vanavond want dennis is ook niet online dus dan kan ik niet meedoen :O >>> Door Big Boss: Dubbelpost samengevoegd, let daar alsjeblieft op. Onderaan je post is een knop 'Bewerken'. Die zit daar niet voor niets.<<< Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 2 april 2011 Rapport Geplaatst: 2 april 2011 Ik ben er niet bij vanavond want dennis is ook niet online dus dan kan ik niet meedoen :O shotyoudie kan je toch uitnodegen? Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 3 april 2011 Rapport Geplaatst: 3 april 2011 ik kwam om kwart voor 8 online omdat ik eerst een mini quad aan de gang moest krijgen maar toen kwam ik online en toen was er niemand online dus ja Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 3 april 2011 Rapport Geplaatst: 3 april 2011 Ik was er ook niet Sorry dat ik het niet gezegd heb Volgende keer beter hoop ik. Reageren
Fezz Geplaatst: 3 april 2011 Rapport Geplaatst: 3 april 2011 Was er een meeting dan? Lekker op tijd xD Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 3 april 2011 Rapport Geplaatst: 3 april 2011 er was een meeting ja Iedere zaterdag om half 8 Reageren
Fezz Geplaatst: 3 april 2011 Rapport Geplaatst: 3 april 2011 Sinds wanneer, omg. Ik dacht zondag, wat voor mij toch niet altijd uitkomt. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 3 april 2011 Rapport Geplaatst: 3 april 2011 (bewerkt) het is altijd op zaterdag en donderdag maar vanaf morgen elke zaterdag en zondag ------------------------- EDIT goede morgen wanneer willen nou back opps meeting houden? Bewerkt: 4 april 2011 door dennis313 Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 4 april 2011 Rapport Geplaatst: 4 april 2011 Ik ben al weer uit @Dennis: Me Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.