Davedavy Geplaatst: 4 april 2011 Rapport Geplaatst: 4 april 2011 Geen BO meeting, ik heb liever een valve game Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 4 april 2011 Rapport Geplaatst: 4 april 2011 wat voor game dan het moet wel een game zijn dat de meeste van ons heeft Reageren
Davedavy Geplaatst: 4 april 2011 Rapport Geplaatst: 4 april 2011 (bewerkt) Ja , als iedereen zijn game lijstje eens post , opnieuw die van mij dan maar weer: Games: Team fortress 2 Minecraft HL2 HL2:Episode 1 HL2:Lost coast MW2 BO HL2:DM ( ik speel alleen coop ) Company of heroes Company of heroes opossing fonts? < Naam vergeten xD Company of heroes Tales of valor garrys mod Saint Row 2 Left 4 Dead 2 Full Spectrum Warrior Complete Pack Portal - Complimentary Counter-Strike: Source TF2:beta CSS:beta Battlefield 2 Battlefield play 4 free Battlefield 1942 ( hele collectie ) Battlefield bad company 2 Doom 3 ( Welliswaar oud , maar je kan zeggen wat je wil, moeilijk maar leuk! ) Steam mods: Zombie Master ( echt awesome ) Nog eentje met tanks naam vergeten , oer saai Non steam games verder: GTA EFLC Gta SA ( Online natuurlijk ) Groen = wat ik leuk vind voor een meeting Bewerkt: 4 april 2011 door Davedavy Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 4 april 2011 Rapport Geplaatst: 4 april 2011 Ik heb alleen BO, CSS:S, HL2:DM & HL2:Lost Coast. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 5 april 2011 Rapport Geplaatst: 5 april 2011 blck opss bad company 2 assassins creed brotherhood crysis 2 en voor de rest SP games Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 5 april 2011 Rapport Geplaatst: 5 april 2011 Ik heb al die games niet . wat heb jij dan naast gta? Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 6 april 2011 Rapport Geplaatst: 6 april 2011 Ik heb heel veel gedownloade spellen Heb enkel gta iv netjes gekocht En garry,s mod Counterstrike source De rest illegaal Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 vanavond word bekend welke 2 modes we van het weekend gaan spelen Reageren
Davedavy Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Geplaatst: 7 april 2011 hl2dm is free voor ATI videokaart users en nvdiea videokaart users. Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 ik kan tijdelijk niet meer mee spelen in de multiplayer meetings Heb eindelijk mijn dualcore weten te verkopen Nu even verder met een pentium 4 totdat ik een nieuwe pc kan kopen Ik laat wel weten waneer ik weer mee doe Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 ik kan tijdelijk niet meer mee spelen in de multiplayer meetings Heb eindelijk mijn dualcore weten te verkopen Nu even verder met een pentium 4 totdat ik een nieuwe pc kan kopen Ik laat wel weten waneer ik weer mee doe oke we horen het wel van je vanavond word de meetings van aankomde weekend bekend gemaakt want heb gister shotyoudie niet gesproken Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 Op het forum zit ik dagelijks dus ja Maar morgen gaat me pc uitelkaar en dan op de post en dan hard sparen voor een nieuwe Hoef aleen mobo processor en geheugen dus dat scheelt weer Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 09/04/11 (Zaterdag), 19:30u Trainer fun in FreemodeGelieve Zaterdag ongeveer 15 tot 10 minuten van te voren komen. Zodat we zeker om 19:30 kunnen beginnen!10-4-11 (Zondag), 19:30uTLAD deathmatch TBOGT freemodeGelieve Donderdag en Zaterdag ongeveer 15 tot 10 minuten van te voren komen. Zodat we zeker om 19:30 kunnen beginnen. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 Denk dat ik morgen bij ben, niet zeker dus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.