AeroCool (gast) Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 (bewerkt) Hij is bezig waar heb jij hem mee gefilmd? ik hewb met wegame gefilmd Bewerkt: 17 april 2011 door dennis313 Reageren
Nissan Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Good news everyone, mijn laptop is gisteren al teruggekomen van reparatie en GTA IV en EfLC doen het. Ik kan vanaf nu deelnemen aan de meetings . Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Nou maar hopen dat je laptop het blijft doen Voor gamen is een desktop pc echt veel beter bevoorbeeld het koelings gedeelte Maar sommige laptop,s voeldoen ook wel Reageren
Nissan Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 De mijne voldoet prima, dankje feestelijk. Dit ding kan 6 uur aanstaan en daarna kun je pas een temperatuursteiging merken . Reageren
Fezz Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Hij is bezig waar heb jij hem mee gefilmd? ik hewb met wegame gefilmd Ik heb hem met Fraps gefilmd, met horrible FPS, wat ik sowieso al heb. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 (bewerkt) Good news everyone, mijn laptop is gisteren al teruggekomen van reparatie en GTA IV en EfLC doen het. Ik kan vanaf nu deelnemen aan de meetings . mooi wil je even aanmelden voor de meeting van vandaag kijk post 2 dan kan je vandaag nog mee doen Hij is bezig waar heb jij hem mee gefilmd? ik hewb met wegame gefilmd Ik heb hem met Fraps gefilmd, met horrible FPS, wat ik sowieso al heb. dan heb jij een beter PC dan ik want als ik fraps aan zet gaat hij soten en word ik gekickt nog 30 min en dan meeting Bewerkt: 17 april 2011 door dennis313 Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 (bewerkt) nog 30 min en dan meeting Sorry, moest even.. Bewerkt: 17 april 2011 door Shotyoudie Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 meeting gaat niet door FEZZ heeft problemen met zun UPNP BV had er geen zin in en de rest is niet komen opdagen Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 De mijne voldoet prima, dankje feestelijk. Dit ding kan 6 uur aanstaan en daarna kun je pas een temperatuursteiging merken . oow oke dan heb niks gezegt Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 nou dat is wel lullig Als niemand zin heeft of komt opdagen wel lullig als je internet problemen hebt maar dat kan gebeuren Reageren
BoerTijger Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Sorry Excuses! Ik ben mij vergeten aftemelden. Ik moest namelijk weg. Sorry !! Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Sorry Excuses! Ik ben mij vergeten aftemelden. Ik moest namelijk weg. Sorry !! Kan gebeuren, maar zoveel mogelijk je best doen om te melden dat je niet kan komen Reageren
Megadreams Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 (bewerkt) Hey ik kom ook nog eens langs. @ Hij is bezig Niet gefilmd of gepubliceerd door mij maar wat ingame gebeurde is wel door mij. P.S: De server waar het in gefilmd was was destijds van mij. Bewerkt: 17 april 2011 door Megadreams Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 (bewerkt) geeft niet het kan gebeuren Hey ik kom ook nog eens langs. @ Hij is bezig Niet gefilmd of gepubliceerd door mij maar wat ingame gebeurde is wel door mij. P.S: De server waar het in gefilmd was was destijds van mij. heb je mijn filmpje gezien op pagina 47? Bewerkt: 17 april 2011 door dennis313 Reageren
Megadreams Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Ja maar is zo vliegen niet een beetje te simpel? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.