Jump to content

Shadow Strikers

Recommended Posts

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Shotyoudie

360

• Davedavy

204

• Bassieboy35

105

• Msigamer08

104

Geplaatst:

Je moet niet met koffie beginnen. Maar met echt ouderwetse bier biertje.gif

Ik vind :bier: smorgens niet zo lekker :| Wel als je de hele avond door zuipt, maar niet als je o 4 uur gaat slapen en dan smorgen weer meteen gaan zuipen.. bah

Geplaatst: (bewerkt)

Dennis is dood? Heb hem al een paar dagen niet gesproken, en ook nog niet over gehad welke modes we gaan doen zaterdag en zondag :bonk:

EDIT: Suggesties zijn altijd welkom :Y

Bewerkt: door Shotyoudie

Gta iv freemode met trainer

en een mode die dan ter plekke gekozen wordt ?

Hadden we de vorige keer ook :bonk: ff over iets anders is die GTX275 niet wat laag voor een pc met 6gb ram en een 3.2 ghx quad core processor? Ik ken niet veel van nVidea dus :puh: maar jou clock speed is iets van 633 MHZ waar mijn GPU 905 GHz doet en en mijn pc heeft maar 4gb ram en een quad 2.8 ghz (3.33 ghz met intel turbo boost)

Bewerkt: door Shotyoudie
Geplaatst:

Gta iv freemode met trainer

en een mode die dan ter plekke gekozen wordt ?

Hadden we de vorige keer ook :bonk: ff over iets anders is die GTX275 niet wat laag voor een pc met 6gb ram en een 3.2 ghx quad core processor? Ik ken niet veel van nVidea dus :puh: maar jou clock speed is iets van 633 MHZ waar mijn GPU 905 GHz doet en en mijn pc heeft maar 4gb ram en een quad 2.8 ghz (3.33 ghz met intel turbo boost)

Dat is inderdaad een vreemde combinatie. Ik heb een Dual core van 3.2Ghz, 4GB RAM en een 4870 van 1GB overclockt tot 750Mhz. Doet het in alle games nog erg goed :tu:

ik draai gta iv volluit met alles dus nee die kaart is precies goed :D

EDIT:ik wilde een snelle pc en een dualcore voldoet niet aan mijn eisen

nu draait alles lekker snel

Bewerkt: door Msigamer08
Geplaatst:

Raar dan dan moet je het via je pc bekijken. Meestal werken mijn filmpjes niet op gsm's of ipods de reden weet ik niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...