Shotyoudie Geplaatst: 30 april 2011 Rapport Geplaatst: 30 april 2011 (rick zal je nog wel die reclame kunnen veranderen in onze clan naam?)[/b] Welke reclame Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 30 april 2011 Rapport Geplaatst: 30 april 2011 (rick zal je nog wel die reclame kunnen veranderen in onze clan naam?)[/b] Welke reclame de oude naam van de server iets met fun word Reageren
BV_1993 Geplaatst: 30 april 2011 Rapport Geplaatst: 30 april 2011 Op maandag meeting zie ik niet echt zitten, Woensdag of vrijdag vind ik beter Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 30 april 2011 Rapport Geplaatst: 30 april 2011 (rick zal je nog wel die reclame kunnen veranderen in onze clan naam?)[/b] Welke reclame de oude naam van de server iets met fun word Al lang veranderd Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 1 mei 2011 Rapport Geplaatst: 1 mei 2011 mooi morgen gta sa meeting op de gewone tijd? Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 1 mei 2011 Rapport Geplaatst: 1 mei 2011 Kijk je kunt op zondag best 2 meetingen houden aleen moet je dan rekening houden met de tijden Bevoorbeeld gta efcl om 19:30 en gta iv om 15 uur ? Dit is goed voor 1x Het is maar een idee niet denken dat ik de boel wil gaan leiden Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 1 mei 2011 Rapport Geplaatst: 1 mei 2011 Hoe laat begint die meeting ? En hoe kom ik er in ? Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 1 mei 2011 Rapport Geplaatst: 1 mei 2011 (bewerkt) Kijk je kunt op zondag best 2 meetingen houden aleen moet je dan rekening houden met de tijden Bevoorbeeld gta efcl om 19:30 en gta iv om 15 uur ? Dit is goed voor 1x Het is maar een idee niet denken dat ik de boel wil gaan leiden bedankt voor je tip ik zal er over na denken en met shotyoudie overleggen Hoe laat begint die meeting ? En hoe kom ik er in ? als je gta SA hebt moet je SA-MP doenloaden dat doe je hier Klik hier als je hem heb geinstalleerd klik je op deze knop en vul je dit in 84.193.52.238:9999 en klik je dubbel op onze clan naam en dan connect en dan game maar je kan het gelijk proberen want hij is altijd online (24/7) Bewerkt: 1 mei 2011 door dennis313 Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 1 mei 2011 Rapport Geplaatst: 1 mei 2011 (bewerkt) Is goed eerst ff gta sa opzoeken Ik heb wel goede iedeen EDIT:Ik heb het net georobeerd maar wordt om de 2 min gekickt Bewerkt: 1 mei 2011 door Msigamer08 Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 1 mei 2011 Rapport Geplaatst: 1 mei 2011 (bewerkt) Is goed eerst ff gta sa opzoeken Ik heb wel goede iedeen EDIT:Ik heb het net georobeerd maar wordt om de 2 min gekickt dat komt je moet je registeren als je ingame bent typ dan /register (en de inlog wachtwoord wat je wilt) ik zal even in de leden lijst zetten dat jij ook gta sa en sa mp hebt ik heb mij stem ook aangepast want het lijkt mij ook beter op vrijdag ofzo dan ga je het weekend in Bewerkt: 1 mei 2011 door dennis313 Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 1 mei 2011 Rapport Geplaatst: 1 mei 2011 EDIT:Ik heb het net georobeerd maar wordt om de 2 min gekickt Ik zal even kijken wat het probleem echt is.. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 1 mei 2011 Rapport Geplaatst: 1 mei 2011 (bewerkt) rick gaan we nog meer dingen in de server zetten ik heb wel een paar ideeje 1. meer stunt banen2. een plek waar je een auto gevecht moet houden de bedoeling is dat je tegenstander in het water probeerd te krijgen of je tegenstader zijn auto vernietegen om zijn auto stuk te rijden idee van andere 1. Alle stunts weg een een onbestaand eiland bouwen en daar stunts op zetten. 2. De naamkleuren hetzelfde en de overduidelijke dingen moeten weg heb de ander leden nog idee'je vul dit lijsje aan en shotyoudie en ik gaan kijken of het mogelijk is Bewerkt: 1 mei 2011 door dennis313 Reageren
Fezz Geplaatst: 1 mei 2011 Rapport Geplaatst: 1 mei 2011 Vrijdag, want ik kan niet op maandag. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.