Msigamer08 Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Geplaatst: 3 mei 2011 Ik heb er windows xp prof sp3 op draaien Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Geplaatst: 3 mei 2011 Download XAMPP voor windows. Bij installatie klik Apache en Mysql installeren, de andere 2 hoeven niet. En dan heb je een webserver. Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Geplaatst: 3 mei 2011 Maar je zei dat je wat te hosten had ? Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Geplaatst: 3 mei 2011 Dan kan je we sites hosten. Je kan een online map voor de server maken zodat je kan zien waar mensen in de server zij . Maar er zij. Echt eindeloze dingen mee mogelijk Reageren
Fezz Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Geplaatst: 3 mei 2011 Ik heb al een sitehost Lolled. Of je bedoeld wat anders Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 ik heb de poll afgesloten de meeste willen de EFLC/SA meeting op vrijdag Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 (bewerkt) Ik weet niet zeker of ik dat eiland af ga krijgen, maar ik probeer het. Ik heb nu 95% van het eiland zelf gedaan, 4 huizen en nu moet ik nog alle stuntdingen zetten. Maar dit eiland is nietecht klein.. Gokje op 2x Los Santos airport? ongeveer EDIT: MIJN WEBSERVER WERKT YAY! Klik Bewerkt: 4 mei 2011 door Shotyoudie Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Er staat om nom nom... Klopt.. Online map Klik Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 (bewerkt) Er staat om nom nom... Klopt.. Online map Klik mooie map maar kan je wel de weergave van de bots uitzetten? EDIT ik heb je map in de hoofdpost gezet Bewerkt: 4 mei 2011 door dennis313 Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Iemand die mij helpen kan ? Ik ben in gta iv mijn faggio scooter leuk gemod enz Maar nu wil ik een eigen eilandje maken zodat ik daar vrij kan crossen Hoe moet ik zoiets inelkaar zetten ? Ben best wel bekend met mods instaleren enz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.