Shotyoudie Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Iemand die mij helpen kan ? Ik ben in gta iv mijn faggio scooter leuk gemod enz Maar nu wil ik een eigen eilandje maken zodat ik daar vrij kan crossen Hoe moet ik zoiets inelkaar zetten ? Ben best wel bekend met mods instaleren enz Sketchup of een ander 3d programma naar .3ds converteren via 3ds max kan je dan naar gta iv converteren. En kan moet je nog een map editor vinden waar je je objecten ingame kan zetten. Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Klinkt ingewikkeld heb je een kleine handleiding van hoe het moet ? Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Klinkt ingewikkeld heb je een kleine handleiding van hoe het moet ? Google, want meer als dat weet ik niet.. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Ik trek mij helaas uit deze clan. Heb gewoon geen intresse meer in GTA. Reageren
Fezz Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 (bewerkt) NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH. Don't leave. 40% Bewerkt: 5 mei 2011 door Fezz Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 steeds meer mensen verlaten het forum of de clans :S Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 (bewerkt) Ik trek mij helaas uit deze clan. Heb gewoon geen intresse meer in GTA. jammer maar je bent altijd weer welkom steeds meer mensen verlaten het forum of de clans :S nee hoor boertijger is de eerste tot nu toe er uit gaat want de rest is terug gekomen want bassieboy35 ging er uit en die is terug gekomen er kom vanzelf meer mensen in we bestaan nu 3 maanden dus kan nog van alles gebeuren Bewerkt: 6 mei 2011 door dennis313 Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 Maar toch vind ik het wel jammer dat mensen het forum verlaten :'( Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 dat vind ik ook ik ken er veel die zijn gestopt Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 Wie komt er in de server? dan kom ik ook Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 ben op dit moment druk met onze intro vandaag of morgen komt hij online Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 (bewerkt) 6/05/11 (vrijdag), 19:30u stunten (SA-MP in onze eigen server) wie komen er allemaal op de meeting? ik kom een paar min later moet even weg met me vader Bewerkt: 6 mei 2011 door dennis313 Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 (bewerkt) Aangepast vandaag: Spelerkleur terug naar random Online Map verbeterd Auto koop systeem eruit gehaalt (THIS NONE BELONGS TO NONE) .. BTW: Als de meeting vandaag goed gaat (Niet dat de server extreem gaat laggen ofzo) word de volgende meeting een public (Multiplayer Meetingpoint) + Nu meeting ! Bewerkt: 6 mei 2011 door Shotyoudie Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 (bewerkt) als de beelden van fezz binnen zijn komt de intro eiderlijk uit naast de intro komen ook de bloopers van gta SA gedeelte uit van de meeting van vandaag Bewerkt: 6 mei 2011 door dennis313 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.