AeroCool (gast) Geplaatst: 8 mei 2011 Rapport Geplaatst: 8 mei 2011 (bewerkt) ey iedereen ik heb een vraag aan jullie shotyoudie en ik willen een public meeting houden in onze server weten jullie iets leuks te doen naast bigjumps in onze sa-mp server Bewerkt: 8 mei 2011 door dennis313 Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 8 mei 2011 Rapport Geplaatst: 8 mei 2011 gewoon een avondje kloten in gta sa ? net als in gta iv freemode Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 De server is offline i.v.m. onderhoud. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 ga je er wat dingentje inzetten? Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 ga je er wat dingentje inzetten? Opnieuw scripten Nieuw admin script Online scoreboard Mysql database website waar je kan inloggen met je ingame gegevens nieuwe object streamer alles nieuw bugs fixen sneller script server word opnieuw ingesteld zodat hij sneller loopt lagere ping Nog meet, maar ben het al weer vergeten. Owja, en ik doe dit samen met Crusher Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 (bewerkt) ow jij heb Crusher gevraagt om te joinen ik vond al raar dat is in zijn recruit stond Waarom wil je Shadow Strikers joinen: je invite me net in black ops xD kan ik nog ergens mee helpen? EDIT heb even de hoofdpagina aangepast Bewerkt: 10 mei 2011 door dennis313 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 mei 2011 Rapport Geplaatst: 10 mei 2011 Ik ga straks voor de clan even een leuke reclame Sig&foto maken Hopelijk vandaag af Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 10 mei 2011 Rapport Geplaatst: 10 mei 2011 Ik ga straks voor de clan even een leuke reclame Sig&foto maken Hopelijk vandaag af hrmggrgmrgnrm.. die 1000ste post had van mij kunnen zijn :O Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 10 mei 2011 Rapport Geplaatst: 10 mei 2011 Maar we zijn over de 1000 !! Feestuuhh :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 10 mei 2011 Rapport Geplaatst: 10 mei 2011 :dans: :dans: :dans: ik had het trouwens ook niet in de gaten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.