AeroCool (gast) Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 (bewerkt) 15/05/11 (Vandaag), 19:30u GTA TLAD Deathmatch en GTA TLAD Own the CityGelieve Vrijdag en Zaterdag en Zondag ongeveer 15 tot 10 minuten van te voren komen. Zodat we zeker om 19:30 kunnen beginnen. Bewerkt: 15 mei 2011 door dennis313 Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Had graag mee gedaan maar heb hem niet Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Had graag mee gedaan maar heb hem niet Same Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Had graag mee gedaan maar heb hem niet Same volg Robbert en koop er ook 1 Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Heb hem al hoef hem niet dubbel Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 volg Robbert en koop er ook 1 ik heb wel betere dingen om me geld aan uit te geven, als ik eflc koop speel ik het maar af en toe Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 (bewerkt) Beste leden ik heb een vraag aan jullie allen hebben jullie nog tips waar de clan beter van word leuke ideeen dat de clan er van beter word stuur een PB met je ideeen naar mij en ik ga met shotyoudie overleggen ik vind het ook leuk als jullie ook erbij zeggen wat je nu van de clan vind Gr Sws leiding Bewerkt: 15 mei 2011 door dennis313 Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Beste leden ik heb een vraag aan jullie allen hebben jullie nog tips waar de clan beter van word leuke ideeen dat de clan er van beter word stuur een PB met je ideeen naar mij en ik ga met shotyoudie overleggen ik vind het ook leuk als jullie ook erbij zeggen wat je nu van de clan vind Gr Sws leiding Daar ben ik al lang mee bezig, lol Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 haha ach ja We moeten meer mensen naar onze clan zien te trekken Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Beste leden ik heb een vraag aan jullie allen hebben jullie nog tips waar de clan beter van word leuke ideeen dat de clan er van beter word stuur een PB met je ideeen naar mij en ik ga met shotyoudie overleggen ik vind het ook leuk als jullie ook erbij zeggen wat je nu van de clan vind Gr Sws leiding Daar ben ik al lang mee bezig, lol waar mee??? de PB verzamerling? wist ik niet eens Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 haha ach ja We moeten meer mensen naar onze clan zien te trekken Die zijn real maar die komen niet Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Het probleem is dat er genoeg leden in de clan zitten, maar er zijn er maar enkele actief. Leden hoeven niet in de CT te praten, maar het is toch fijn als er is meer mensen naar de meeting komen. i.p.v. Ik, Dennis, Msigamert, Fezz ,bass, BV, sando. Maar de rest zijn nooit of is 1 keer op een meeting geweest(MegaDreams zit hier niet bij omdat hij er nog net in zit ). Dus het lijkt mij een goed idee dat per 5 meetingen(Van een spel dat je hebt) er minstens 1 bij moet zijn. Of je hebt een goede reden eg: Vakantie, School.. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 (bewerkt) over 10 min EFLC alleen Msigamert was op de meeting gekomen we hebben met ze 2je deadmatch gedaan wie van jullie hebben ook crysis 2 dan kunnen we een keer tegen elkaar Bewerkt: 15 mei 2011 door dennis313 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.