AeroCool (gast) Geplaatst: 22 mei 2011 Rapport Geplaatst: 22 mei 2011 hoe staat het ervoor met de andere ideeen? race en andere games Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 22 mei 2011 Rapport Geplaatst: 22 mei 2011 hoe staat het ervoor met de andere ideeen? race en andere games Nog niet, maar ik ga kijke of ik tegen vrijdag Race en Demolition Derby af kan krijgen. Dan kunnen we dat op de komende meeting spelen Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 22 mei 2011 Rapport Geplaatst: 22 mei 2011 ja en kunnen we ook een keer de public meeting starten Reageren
Fezz Geplaatst: 22 mei 2011 Rapport Geplaatst: 22 mei 2011 (bewerkt) Nice @ website edit: er staat bij live map : Contact Detailes, dat moet details zijn edit2: De header linkt naar index(-2).html, dat moet index.php zijn edit3: Inloggen werkt bij mij niet. edit4: Links onderin wijzen naar een *.html bestand, terwijl je werkt met *.php bestanden. edit5: Socials zijn nog niet gelinkt Bewerkt: 22 mei 2011 door Fezz Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 22 mei 2011 Rapport Geplaatst: 22 mei 2011 (bewerkt) edit3: Inloggen werkt bij mij niet. nee dat klopt omdat het nog niet aan de server is gekopelt ik heb je een PB gestuurd waarmee je kan inloggen Bewerkt: 22 mei 2011 door dennis313 Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 23 mei 2011 Rapport Geplaatst: 23 mei 2011 Nice @ website edit: er staat bij live map : Contact Detailes, dat moet details zijn edit2: De header linkt naar index(-2).html, dat moet index.php zijn edit3: Inloggen werkt bij mij niet. edit4: Links onderin wijzen naar een *.html bestand, terwijl je werkt met *.php bestanden. edit5: Socials zijn nog niet gelinkt Er is een hoop nog niet gelinkt en welke header linkt naar een html ? En wat zegt hij als je inlogd ? Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 Ey, ik ga dirt 3 maar is downloaden Reageren
Fezz Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 Nice @ website edit: er staat bij live map : Contact Detailes, dat moet details zijn edit2: De header linkt naar index(-2).html, dat moet index.php zijn edit3: Inloggen werkt bij mij niet. edit4: Links onderin wijzen naar een *.html bestand, terwijl je werkt met *.php bestanden. edit5: Socials zijn nog niet gelinkt Er is een hoop nog niet gelinkt en welke header linkt naar een html ? En wat zegt hij als je inlogd ? Het plaatje, linksbovenin. Hij zegt dat de gegevens incorrect zijn. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 (bewerkt) Het plaatje, linksbovenin. Hij zegt dat de gegevens incorrect zijn. De server accounts staan er nog niet in he.. Gebruik is Naam: Shotyoudie en WW: lol Links bovenin is op de meeste pagina's gefixt nu Bewerkt: 24 mei 2011 door Shotyoudie Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 24 mei 2011 Rapport Geplaatst: 24 mei 2011 Het plaatje, linksbovenin. Hij zegt dat de gegevens incorrect zijn. De server accounts staan er nog niet in he.. Gebruik is Naam: Shotyoudie en WW: lol Links bovenin is op de meeste pagina's gefixt nu had ik gister (maandag) al in een PB gestuurt Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 (bewerkt) Trololol, spamolol. Troollolo, op naar een piramide ! Bewerkt: 25 mei 2011 door Shotyoudie Reageren
Fezz Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 Trololol, spamolol. Troollolo, op naar een piramide ! Pirawiete Lolz Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 26 mei 2011 Rapport Geplaatst: 26 mei 2011 Trololol, spamolol. Troollolo, op naar een piramide ! Pirawiete Lolz Zei er iemand wiet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.