AeroCool (gast) Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 (bewerkt) ik ga morgen met shotyoudie de volgende meeting plannen maar 1 meeting volgende week word zowiezo EFLC Bewerkt: 5 maart 2011 door dennis313 Reageren
BoerTijger Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 Ik meld ook hier even. 7 Maart tot 11 Maart ben ik op vakantie. Oja ik doe nog een rondje: Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 (bewerkt) barabant zeker??? doe je mee met canaval? ik niet moet werken heb 2 weken geleden vakantie gehad welkom in de clan trouwens al vast een fijne vakantie Bewerkt: 5 maart 2011 door dennis313 Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 10/3/11 (Donderdag), 19:30uThe Lost Of Damned: Witness Protection / Own the City12/3/11 (Zaterdag), 19:30uBomb Da Base 2 / Team Deathmatch Gelieve Donderdag en Zaterdag ongeveer 10 tot 5 minuten van te voren komen. Zodat we zeker om 19:30 kunnen beginnen. Reageren
Fezz Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 Is het goed als ik mijn site verander naar het domein "http://www.shadowstrikers.nl" want dan hebben we een site ;D Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 (bewerkt) dat moet je niet dan doen krijgen we geen sub forum wel lief van je Bewerkt: 6 maart 2011 door dennis313 Reageren
Fezz Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 Oh, waarom krijg je dan geen subforum Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 (bewerkt) dat staat in de regels als je een sub forum wilt Procedure & Reglement: Clan-SubforumWanneer een clan in de ogen van de crew professioneel en succesvol is en de activiteiten alleen binnen dit forum houdt, zullen wij deze clan aanspreken en een subforum aanbieden. Met dit subforum is het voor de clan mogelijk om meerdere topics te openen, bepaalde topics onzichtbaar te maken voor niet-leden. Clans die zelf vragen om een subforum worden overgeslagen. Bewerkt: 6 maart 2011 door dennis313 Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 nee dan word de sub foum weer verwijdert Reageren
BoerTijger Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 Zaterdag ben ik aanwezig! En ja dennis brabant. Ik zelf ben niet van het carnavallen maar over 2 jaar is dat natuurlijk anders (16 ) Reageren
Davedavy Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 Deat incorporated heeft ook een site Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 (bewerkt) Demolition Derby Map voor de IV:MP server: Wat een bagger kwaliteit van xfire Dennis fail chat in de server: (Ik zat in een politie auto) [Chat] Shotyoudie: zou ik hier zon limo neerzetten? [Chat] Shotyoudie: hierzo [Chat] Shotyoudie: met een rooie loper xD [Chat] Aerocool: WAAR [Chat] Shotyoudie: Hier [Chat] Aerocool: dat is een plitie auto [Chat] Shotyoudie: maar een limo [Chat] Aerocool: ik zie geen limo [Chat] Shotyoudie: inplaats van deze auto [Chat] Shotyoudie: een lime [Chat] Shotyoudie: limo* [Chat] Aerocool: is gewoon een zwarte politie wagen rofl. Bewerkt: 6 maart 2011 door Shotyoudie Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 Ik denk niet dat ik mee ga doen met deze meeting. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 Ik denk niet dat ik mee ga doen met deze meeting. Dat is niet zo lief van je Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.