AeroCool (gast) Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 GOEDE MIDAAAAAAAAG LEKKER WEER ik zit lekker in de tuin met me vaders laptop op schoot met een glasje cola erbij Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Zie al die aanhangers van bassieboy in zijn topic spammen.. hahaha Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 (bewerkt) hahaha ja ik spreek hem in me PB hij twijfelt erg of hij terug komt of niet Bewerkt: 4 juni 2011 door dennis313 Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 (bewerkt) hahaha ja ik spreek hem in me PB hij twijfelt erg of hij terug komt of niet Zijn clan draait idd niet zo goed, komt omdat de leden die een PC Clan zoeken/zochten al gejoint zijn, en als iemand er nog een zoekt gaat het eerder naar deze clan omdat hier meer leden zijn. EDIT: HAhaha, komt iemand aan: Hallo ik ben de co-leader. Hij is nog geen lid, hij heeft geen 10 posts. En die andere hetzelfde, geen 10 posts wel een kaartje gestuurd En dan ook nog een bijgevoegde afbeelding als signature :schater: Bewerkt: 4 juni 2011 door Shotyoudie Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 (bewerkt) ahahaha nog even en zijn topic is onoverzinderlijk en ze kennen de forum regels niet zie ik :schater: :schater: Bewerkt: 4 juni 2011 door dennis313 Reageren
Davedavy Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 (bewerkt) Zie al die aanhangers van bassieboy in zijn topic spammen.. hahaha Nee Nee dat heet: Een georderde clan De posts vliegen je daar over je oren Het is wel actief daar Bewerkt: 4 juni 2011 door Davedavy Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Zie al die aanhangers van bassieboy in zijn topic spammen.. hahaha Nee Nee dat heet: Een georderde clan De posts vliegen je daar over je oren Het is wel actief daar Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 was lekker druk meeting Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 (bewerkt) De meeting was nogal explosief Meer hier EDIT: Op deze staat iedereen Bewerkt: 4 juni 2011 door Shotyoudie Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 (bewerkt) ahaha vuurwerk meeting maar ik ga even de laptop van me pa weer opstarten en lekker in de tuin zitten Bewerkt: 4 juni 2011 door dennis313 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.