Davedavy Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 Ik weet niet eens of ik kan donderdag Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 (bewerkt) Ik weet niet eens of ik kan donderdag Eerst GTA IV Hebben EDIT: Me map staat eindelijk in de server... Bewerkt: 6 maart 2011 door Shotyoudie Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 (bewerkt) Deat incorporated heeft ook een site dan mag het wel na de sub forum doe het dan maar daarna Ik denk niet dat ik mee ga doen met deze meeting. waarom niet? de meeting is in de officale MP donderdag avond en zaterdag is in de gewone MP van gta IV of EFLC Bewerkt: 6 maart 2011 door dennis313 Reageren
BoerTijger Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 Heb niet veel verstand via dat telefoontje. Kan iemand mijn dat uitleggen? Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 om de mutiplayer te starten wat bedoelje om iemand te bellen? Reageren
Megadreams Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 dat moet je niet dan doen krijgen we geen sub forum Je moet wel niet zo snel hopen op een subforum natuurlijk. De clan "Ghost Legion" die ook succesvol was had er ook geen. Maar wie weet ooit in de toekomst... Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 (bewerkt) weet ik was daar mede leider he het lijkt wel dat iedereen dat vergeten is GL heeft een jaar en een maand bestaan en we hoopte wel op een sub forum maar nooit gehad Bewerkt: 6 maart 2011 door dennis313 Reageren
BoerTijger Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 om de mutiplayer te starten wat bedoelje om iemand te bellen? Mp starten ja. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 als wij 1 aanmeken krijg je een uitnodeging dan druk je op home en klik je uitnodeging aanvaardern maar als je 1 wil maken of naar de server lijst ga je naar mutiplayer druk op player match en dan live en als je zelf 1 wilt maken doe je creat of als je de server lijst wilt doen moet je cunston match ik hoop dat je er uit komt Reageren
BoerTijger Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 Oh dat zal zeker wel:P. Aan dit soort dingen kom ik best makkelijk uit als ik maar beetje de basis heb van hoe het moet. Reageren
Davedavy Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 (bewerkt) Trouwens dennis , ik vind het aardig dat boven je buttons staat dat die door mij gemaakt zijn , maar als je dat niet mooi vind hoeft het echt niet hoor Edit; Fail , had ik bijna de 10e pagina Bewerkt: 6 maart 2011 door davedavy Reageren
BoerTijger Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 (bewerkt) Misschien heb ik hem :O Edit: shit niet Bewerkt: 6 maart 2011 door BoerTijger Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 (bewerkt) of ik bahh ik ook niet Trouwens dennis , ik vind het aardig dat boven je buttons staat dat die door mij gemaakt zijn , maar als je dat niet mooi vind hoeft het echt niet hoor Edit; Fail , had ik bijna de 10e pagina jij gaat toch een banner voor me maken zal jij dan bij passende knoppen voor me willen maken? Bewerkt: 6 maart 2011 door dennis313 Reageren
Davedavy Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 (bewerkt) Ja heur Edit; shit heb 10e pagina niet Bewerkt: 6 maart 2011 door davedavy Reageren
BoerTijger Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 (bewerkt) De 10e pagina?:O Edit: verekes nog niet Bewerkt: 6 maart 2011 door BoerTijger Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.