AeroCool (gast) Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Geplaatst: 24 juli 2011 haha ziet er wel erg leuk uit ziet een beetje uit als crysis 1 grapics Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 28 juli 2011 Rapport Geplaatst: 28 juli 2011 de meeting van vrijdag gaat helaas niet door omdat ik zelf niet thuis ben sorry die van zaterdag gaat gewoon door Reageren
Megadreams Geplaatst: 2 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2011 Ergens deze week ga ik een nieuwe PC kopen, het hangt ervan af wanneer mijn loon (vakantiewerk vorige maand) word gestort. Dan kan ik meedoen aan de GTA IV (ook EFLC want die uitbreidingen ga ik normaal overmorgen voor mijn verjaardag krijgen) meetings. Reageren
Megadreams Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Morgen zou ik die nieuwe PC binnen moeten hebben. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Wat voor een ? ey werk de sa-mp server al weer? Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Wat voor een ? ey werk de sa-mp server al weer? Nop. Mijn provider is bezig met website aanpassen, waaronder port forwarding. Nu hebben ze beveiliging erop gezet dat je een waarschuwing krijg als je bijv 2 zelfde poorten forward. Maar die beveiliging werkt niet goed en geeft elk nr rood kader aan. Dus kan niet opslaan Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 wat zullen we doen EFLC meeting of de meeting van vrijdag laten vervallen Reageren
Megadreams Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Wat voor een ? http://www.gtaforum.nl/topic/121118-laptop-is-hij-goed-genoeg/ Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 nice laptop is dat gta iv gaat daar zeker wel op draaien Reageren
Megadreams Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 (bewerkt) Ik heb mijn nieuwe PC binnen, hij draait GTA IV perfect op "High" ik ben eerst een beetje aan het wennen aan de besturing. Rijden ben ik nu al gewend maar schieten moet ik nog krijgen tijdens de missies. Eerst even mijn LIVE ID helemaal in orde maken. EDIT: Mijn GTA lijst kan geupdate worden met GTA IV, mijn Live-Account is MegadreamsBE. Bewerkt: 5 augustus 2011 door Megadreams Reageren
.Nicole. Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 suc6 met je clan hij lijkt leuk! Reageren
Megadreams Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 Hij bestaat al een paar maanden en het loopt hier erg goed en ik kan eindelijk meedoen met de GTA IV meetings. Na dit weekend ga ik ook de uitbreidingen kopen trouwens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.