Jump to content

Shadow Strikers

Recommended Posts

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Shotyoudie

360

• Davedavy

204

• Bassieboy35

105

• Msigamer08

104

AeroCool (gast)
Geplaatst:

de meeting van vrijdag

gaat helaas niet door omdat ik zelf niet thuis ben

sorry

die van zaterdag gaat gewoon door

Geplaatst:

Ergens deze week ga ik een nieuwe PC kopen, het hangt ervan af wanneer mijn loon (vakantiewerk vorige maand) word gestort. Dan kan ik meedoen aan de GTA IV (ook EFLC want die uitbreidingen ga ik normaal overmorgen voor mijn verjaardag krijgen) meetings.

Geplaatst:

Wat voor een ?

ey werk de sa-mp server al weer?

Nop. Mijn provider is bezig met website aanpassen, waaronder port forwarding. Nu hebben ze beveiliging erop gezet dat je een waarschuwing krijg als je bijv 2 zelfde poorten forward. Maar die beveiliging werkt niet goed en geeft elk nr rood kader aan. Dus kan niet opslaan :(

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb mijn nieuwe PC binnen, hij draait GTA IV perfect op "High" ik ben eerst een beetje aan het wennen aan de besturing. Rijden ben ik nu al gewend maar schieten moet ik nog krijgen tijdens de missies. Eerst even mijn LIVE ID helemaal in orde maken.

EDIT: Mijn GTA lijst kan geupdate worden met GTA IV, mijn Live-Account is MegadreamsBE.

Bewerkt: door Megadreams
Geplaatst:

Hij bestaat al een paar maanden en het loopt hier erg goed en ik kan eindelijk meedoen met de GTA IV meetings. Na dit weekend ga ik ook de uitbreidingen kopen trouwens.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...