Shotyoudie Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 Ik weet niet of de meeting van morgen door gaat. Het is vakantie dus er is misschien alleen iemand als het regent. Dus je moet nog ff wachten waarschijnlijk En ik heb ook een laptop met een Geforce GT330M, Core i5 (4x2,66). Daar ik ook mee op high. (Wel patch 1.0.4.0) Reageren
Megadreams Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 Ik heb ook wel de nieuwste patches ondertussen. :$ Ik heb nog niet uitgeprobeerd tot hoe hoog hij in setting aankan maar ik speel momenteel gewoon op high en het bevalt mij helemaal. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 de meeting van morgen plan ik wel spesaal voor megadreams omdat hij een nieuwe laptop heeft weet alleen niet hoeveel er komen Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 Hoe laat? Ik ga misschien er morgen uit dan kan ik nog als afscheid komen Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 (bewerkt) half 8 morgen krijgt iedereen een PB welke mode gaan we doen? bas kan jij je clan leden ook vragen of ze mee doen? Bewerkt: 5 augustus 2011 door dennis313 Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 Weetniet als dat zo'n slim idee is als je Pech hebt komen we met 20 en dat is niet zo makkelijk in de hand te houden maar ik kan er wel een paar vragen als ik zelf kan Reageren
Megadreams Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 Leuk dat jullie een meeting voor mij wil houden. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 Ik en Dennis hebben een mooi dealtj geregeld Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Ik kan niet komen vanavond, Beach Party Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 (bewerkt) jammer maar veel plezeer op je party we hebben weer een nieuwe lid bij hij heet Xezel 6/8/11 (Zaterdag), 19:30u deathmatch Bewerkt: 6 augustus 2011 door dennis313 Reageren
3LOPIX Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 (bewerkt) Hallo Bas! en Megadreams En waarom maak je er niet een keer een gang van. Dan heb je gelijk een aantal leden denk ik. Ik zou dan in iedergeval al wel joinen. Bewerkt: 6 augustus 2011 door Xezel Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 (bewerkt) Hallo Bas! en Megadreams Hallo mezelf ! EDIT: Mijn PB-Spaargedoe zit op 41 59 te gaan Bewerkt: 6 augustus 2011 door Shotyoudie Reageren
Megadreams Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Hallo Bas! en Megadreams En waarom maak je er niet een keer een gang van. Dan heb je gelijk een aantal leden denk ik. Ik zou dan in iedergeval al wel joinen. Lijkt me geen goed idee, dit is een multiplayer clan die enkel draait om multiplayer. Ze hebben trouwens al genoeg leden en het mp concept werkt niet meer zo goed in de gang scéne die langzaam uitsterft. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Ik heb mijn clan weer open gevraagd ik kan ieder moment de clan verlaten dat zal waarschijnlijk vandaag nog zijn Reageren
3LOPIX Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Join ik onderandere omdat jij er in zit ga je weg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.