Bassieboy35 Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Lol sorry maar dat komt omdat me clan eerst gesloten was en vandaag is de heropening Reageren
3LOPIX Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Lol sorry maar dat komt omdat me clan eerst gesloten was en vandaag is de heropening Dan uuhm, join ik misschien later wel. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Het Dennis en shotyoudie mag je je bij jullie clans in 2 clans tegelijk? Bij mij wel namelijk Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Het Dennis en shotyoudie mag je je bij jullie clans in 2 clans tegelijk? Bij mij wel namelijk Volgens mij is het tegen de regels van GTAForum. Niet de onze. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Volgensmij mocht het alleen niet als je leider was dan kon je maar in 1. Reageren
.Timothy Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Het is niet toegestaan om lid te zijn van meer dan 1 clan. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 (bewerkt) Volgensmij mocht het alleen niet als je leider was dan kon je maar in 1. sorry dat mag niet je mag mag maar in 1 clan net als VWO-er (hierboven) zegt bas al vast verwijdert uit leden lijst ik heb het alvast gedaan dan kan je gerust je clan open Lol sorry maar dat komt omdat me clan eerst gesloten was en vandaag is de heropening Dan uuhm, join ik misschien later wel. je mag maar in 1 clan helaas Bewerkt: 6 augustus 2011 door dennis313 Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Ik denk dat ik er vanavond nog wel ben maar ik heb wel een trainer zoals ieder ander lid van mijn clan Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 als jij hem start kan iedereen er in met of zonder tainer Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Oké ik heb trouwens ook een ander variant van DM in free mode je kiest een terein met daarin een huis (bijv waar roman is gekidnapt en dan krijg je een doelwit doorgestuurd via live en moet je die persoon vermoorden tot er 1 overblijft) Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 geen free mode graag want gaat iedereen trainer gebruiken is niet eerlijk voor de mensen zonder trainer Oh oké maar ik doe wel eerlijk hoor Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 maar wel gewoon DM voor de zekerheid Reageren
Megadreams Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Ik bijvoorbeeld ik ben niet zo voor trainers. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.