SanAndreasStories Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 (bewerkt) Hey GTAforumers Ik ben met mijn vrienden een Nu-Metal band begonnen en ik moest de logo maken maar ik kan het zelf niet(ik heb niet eens zo'n programma ) Dus doe jullie ding Type: logo Stijl: gasmaskers,nucleare dingen enzo Grootte: dat weet ik niet Tekst:Regular Factory Voorbeeld:ik heb er geen Rand:maakt niet uit Kleuren:maakt niet uit als het maar goed past bij de logo Render:maakt niet uit Extra: Maak het zo mooi mogelijk Doe jullie best Bewerkt: 28 februari 2011 door SanAndreasStories
Gta Ripper Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 Ik zal morgen eens iets voor je maken.
Silverbyte Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 Gelieve gebruik te maken van het lijstje in deze post. Dit is voor degene die je aanvraag in behandeling neemt een stuk duidelijker en specifieker. In dat topic is ook terug te vinden hoe je je aanvraag kunt laten heropenen. Derhalve gesloten. Edit: PB ontvangen, en daarom weer heropend.
Gta Ripper Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 (bewerkt) Even een vraagje, ga je hem ook op A4 formaat afdrukken of gebruik je hem alleen op t internet? Bewerkt: 1 maart 2011 door Gta Ripper
SanAndreasStories Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 (bewerkt) Ik zal het denk ik ook op A4 zetten. EDIT:GTA-ripper waar blijf je Bewerkt: 2 maart 2011 door SanAndreasStories
Gta Ripper Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Sorry dat het zo lang duurde. Is dit wat?
SanAndreasStories Geplaatst: 3 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Mooi Als dit overal hangt.Dan heb ik het aan u te danken
Recommended Posts